🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28915.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت شاتل موبایل پلاس عرضه شد

شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران از راه‌اندازی بسته‌های مقرون به صرفه و مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ...

شاتل موبایل برای نخستین بار در ایران از راه‌اندازی بسته‌های مقرون به صرفه و مبتنی بر موقعیت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - «شاتل موبایل پلاس» رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ارزش‌های سازمانی خود از جمله «پاسخگویی به نیازهای مشترکان» و در کنار ارائه راهکارهای منحصر به فردی نظیر سرویس انتقال مانده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - بسته‌ اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه تنها تجربه‌ حقیقی همگرایی خدمات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - ثابت و سیار، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و راه اندازی خدمت نوین «شاتل موبایل پلاس» کرد.

به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - گزارش شاتل موبایل خدمات شاتل موبایل پلاس در صدها شهر و برخی مناطق روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی کشور عرضه می‌شود و کلیه مشترکان سیم ‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند در نخستین فاز این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - طرح از بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت و مقرون به صرفه‌تر شاتل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - موبایل پلاس استفاده کنند:

«در این فاز بسته‌های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌‌های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه بیشتری به همراه برخی از بسته‌‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - افزایشی شاتل موبایل به تمامی مشترکان عرضه می‌شود. به این ترتیب که مشترکان به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات «شاتل موبایل پلاس» علامت مشخصه «+» را در ادامه نام شبکه‌ Shatel Mobile روی گوشی خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - مشاهده می‌کنند و در تمامی لحظاتی که عبارت «+ Shatel Mobile» به عنوان نام سرویس دهنده خدمات از سوی شبکه‌ شاتل روی گوشی مشترک مشاهده ‌شود، امکان استفاده از این خدمات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - برای او مهیا است.»

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران

لازم به ذکر است مشترکان با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل می‌توانند آخرین نقشه‌ مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر جویبار استان مازندران - بسته‌های آن را مشاهده کنند.

همچنین سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ با پوشش سراسری 3G و 4G، از طریق ۴٠٠ مرکز اختصاصی خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل‌ موبایل و سامانه فروش تلفنی شاتل‌ موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با قابلیت انتخاب شماره و طرح تعرفه اختصاصی به متقاضیان عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone