🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32141.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تغییرات گسترده و مبهم در انتظار بامیلو

شنیده‌های دیجیاتو از منابع غیر رسمی حکایت از تغییرات گسترده در فروشگاه اینترنتی «بامیلو» دارد. چند فرد آگاه در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهند که آنچه به عنوان فروشگاه بامیلو می‌شناسیم در آینده بسیار نزدیک ...

شنیده‌های دیجیاتو از منابع غیر رسمی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - حکایت از تغییرات گسترده در فروشگاه اینترنتی «بامیلو» دارد. چند فرد آگاه در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - که آنچه به عنوان فروشگاه بامیلو می‌شناسیم در آینده بسیار نزدیک دیگر وجود نخواهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - داشت.

بعضی از این منابع که نخواستند نام‌شان فاش شود می‌گویند به زودی کاربران در صورت مراجعه به سایت بامیلو، به سایت «هایپراستار» ارجاع داده می‌شوند. این آغازی برای همکاری مبهم گروه اینترنت ایران به عنوان مالک بامیلو با مجموعه هایپراستار است. هرچند منبع دیگری نیز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - ادغام بامیلو با «اسنپ مارکت» اشاره می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان

اینطور که به نظر می‌رسد، گروه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - اینترنت ایران فردا جزییات بیشتری از این اتفاقات را به شکل رسمی منتشر می‌کند. بر اساس شنیده‌ها، بخشی از کارکنان در صورت تمایل می‌توانند در قسمت‌های دیگر گروه اینترنت ایران مانند اسنپ مشغول به کار شوند اما در نهایت عدد نامشخصی از کارمندان بامیلو تعدیل خواهند شد.

گفته می‌شود یکی از علل اصلی چنین تصمیمی در گروه اینترنت ایران، رشد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - منفی بامیلو بوده است. درحالی که مبلغ سفارش‌های این فروشگاه به دلیل افزایش قیمت‌ها بیشتر از سال گذشته بوده است، اما در نهایت تعداد این سفارش‌ها نسبت به دوره‌های قبلی با کاهش روبه‌رو بوده است. مسئله دیگری که یکی از منابع دیجیاتو به آن اشاره می‌کند، بی‌اطلاعی کارکنان و حتی مدیر مجموعه بامیلو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - از این تصمیم گروه اینترنت ایران بوده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان

«پشوتن پورپزشک»، مدیرعامل بامیلو، آبان ۹۶ در گفتگو با دیجیاتو خبر داده بود که این فروشگاه بیشتر از ۳۰ درصد از سهم فروش آنلاین ایران - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - را از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - آن خود کرده است.

تماس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ماسال استان گیلان - های دیجیاتو با مسئولین بامیلو جهت تایید یا تکذیب این خبر تا کنون بی‌پاسخ مانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone