🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32142.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

معرفی وب اپلیکیشن PDF Candy؛ ابزاری همه‌کاره برای تبدیل و مدیریت اسناد

تبدیل PDF به Word هرگز به سادگی انجام نمی‌شود. احتمالا شما هم در مقاطعی احساس کرده باشید که به یک مبدل حرفه‌ای و قابل اعتماد نیاز است تا بدون به هم ریختگی متن و ایجاد ...

تبدیل PDF به Word هرگز به سادگی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - انجام نمی‌شود. احتمالا شما هم در مقاطعی احساس کرده باشید که به یک مبدل حرفه‌ای و قابل اعتماد نیاز است تا بدون به هم ریختگی متن و ایجاد مشکلات اضافی، تبدیل فایل‌های PDF به Word‌ را انجام بدهد. اتفاقی که عکس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - آن به سادگی با استفاده از نرم افزار‌هایی مثل مایکروسافت آفیس انجام می‌شود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - اما خودش به همین سادگی‌ها نیست.

در این مقاله وب اپلیکیشنی را معرفی می‌کنیم که تا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - حد قابل قبولی می‌تواند این تبدیل را انجام بدهد. PDF Candy مبدلی چند کاره و حرفه‌ای است که می‌تواند فایل‌های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - PDF را تبدیل و انواع مختلف آن‌ها را ویرایش کند. اگر به دنبال یک مبدل حرفه‌ای فایل‌های PDF می‌گشتید، مطالعه این مقاله را از دست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - ندهید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس

بهتر است پیش از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - شروع به این نکته اشاره کنیم که PDF Candy در واقع یک سایت تبدیل فایل آنلاین به شمار می‌رود که می‌توانید به طور رایگان از خدماتش بهره‌مند شوید. اما علاوه بر این دارای یک نرم‌افزار ویندوز هم هست که با نصب آن روی سیستم عامل دسترسی همیشگی به آن خواهید داشت و می‌توانید تبدیل‌های خود را بدون نیاز به اینترنت هم انجام بدهید.

همانطور که در اسکرین شات بالا می‌بینید، در PDF Candy ابزار متنوعی پیش روی شما قرار خواهد گرفت؛ از تبدیل فایل PDF به Word گرفته تا فایل‌های PDF به انواع و اقسام سند‌های دیگر. همه‌ی این ویژگی‌ها به صورت رایگان از طریق وبسایت PDF Candy در اختیارتان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - قرار می‌گیرند، البته در این صورت با محدودیت‌هایی نظیر حجم فایل آپلود شده و ... هم مواجه خواهید بود.

همانطور که گفتیم، بیش از هر چیز تمرکز این سرویس روی تبدیل فایل‌های PDF به Word معطوف شده. یقینا می‌دانید که انجام این تبدیل ساده نیست و نرم افزار‌های زیادی وجود ندارند که بدون ایراد بتوانند این کار را انجام دهند. خصوصا اگر فایل PDF شما به زبان فارسی باشد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس

در تصویر بالا یک کتاب PDF مشاهده می‌کنید که ۴۴۹ صفحه دارد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - و از طراحی صفحات خاصی پیروی می‌کند. بدین شکل که دارای فهرست بندی، سربرگ و زیربرگ است و درون آن معادلات ریاضی یادداشت شده. در وسط صفحه یک جدول قابل مشاهده است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - و می‌توانید ببینید که با یک PDF‌ تمام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - عیار سر و کار داریم. حالا می‌خواهیم تبدیل PDF به Word را با استفاده از اپلیکیشن PDF Candy انجام دهیم.

سرویس یاد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - شده با رابط کاربری ساده و دسترسی خوبی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - به آیتم‌ها فراهم کرده، این کار را به آسانی برایتان انجام می‌دهد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - کافیست آن را باز کرده و سپس روی گزینه‌ی PDF to Word که همان ابتدای صفحه ظاهر شده است کلیک کنید. حالا فایل PDF مد نظر خود را انتخاب نمایید. با استفاده از فایل PDF Candy امکان بخش بندی پرونده هم وجود دارد. در واقع - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - می‌توانید صفحات خاصی را برای تبدیل جدا کنید. همچنین از بین فرمت‌های DOC، DOCX و ... می‌توانید خروجی مد نظر خود را برگزینید.

ما در این تبدیل آزمایشی از فرمت قدیمی‌تر DOC به عنوان خروجی استفاده کردیم. بعد از زدن دکمه‌ی Convert به خاطر تعداد بالای صفحات تبدیل حدود ۳۰ ثانیه طول کشید و نتیجه‌ای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - که عایدمان شد در تصویر بعدی قابل مشاهده است:

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس

همانطور که می‌بینید تبدیل به خوبی انجام شد. کادر بندی، جداول، سربرگ‌ها و زیربرگ‌ها (که البته در تصویر مشخص نیستند) به درستی همراه با شماره‌ی صفحات به فایل ورد تبدیل شدند. اتفاقی که نشان می‌دهد اپلیکیشن یاد شده به خوبی از پس تبدیل فایل‌های PDF به Word بر می‌آید (البته لازم به ذکر است که مثل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - همه‌ی اپلیکیشن‌های دیگر خروجی نهایی بدون عیب و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - نقص نخواهد بود).

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس

اما همانطور که گفتیم اصل ماجرا وقتی اتفاق می‌افتد که بخواهیم یک فایل PDF با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - محتوای فارسی را به Word تبدیل کنید. این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - ارزیابی را با یک فایل PDF به زبان فارسی که دارای جدول بندی بود انجام دادیم. برای این کار هم کافی بود به همان بخش PDF to Word رفته و فایل PDF‌ مد نظر را به درون صفحه می‌کشاندیم.

با زدن گزینه‌ی Convert و انتخاب خروجی‌ها، نتیجه نهایی آماده شد. سرعت خوب تبدیل PDF به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - Word نکته‌ای بود که باید از آن به عنوان نقاط قوت این وب اپلیکیشن یاد کنیم. در دو تصویر زیر می‌توانید خروجی‌های دریافت شده را مشاهده کنید:

همانطور که می‌بینید کادر بندی با مشکلاتی مواجه است اما اتفاق امیدوار کننده تبدیل مناسب نوشته‌هاست. در واقع اگر بخواهیم از مشکل به هم ریختن کادر فاکتور بگیریم، باید بگوییم که PDF Candy تبدیل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - PDF به Word فارسی را با دقت قابل قبولی انجام می‌دهد.

و این در شرایطی است که نرم‌افزار PDF Candy برای مدت محدودی رایگان است. بعد از نصب آن تنها می‌توانید تنها دو تبدیل یا ویرایش را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - به صورت رایگان تجربه کنید. برای تبدیل‌های بعدی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - شما درخواست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - می‌شود که نسبت به خرید نسخه‌ی Pro به قیمت ۳۰ دلار اقدام نمایید. البته نتیجه‌ی نهایی آنقدر مطلوب هست که بتوان به جرأت گفت که ارزش این هزینه را دارد.

در این بین نباید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار غافل شویم. علاوه بر تبدیل فایل‌های مختلف به PDF و تبدیل فایل‌های PDF به انواع و اقسام فایل‌ها، ویژگی‌های دیگری که PDF Candy‌ ارائه می‌دهد کاهش حجم فایل‌های PDF، ادغام چند فایل، حذف برخی صفحات، اضافه کردن واترمارک، تغییر قرارگیری صفحات، کراپ کردن و تغییر اندازه‌ی صفحات فایل PDF هستند.

همچنین امکان برخی تبدیل‌های دیگر مثل تبدیل فایل‌های PPT (پاورپوینت)، RTF و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - انواع و اقسام فایل‌های عکس به PDF‌ نیز در این اپلیکیشن در دسترس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - قرار گرفته و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس
تصویری از نسخه‌ی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - آنلاین با همه‌ی ویژگی‌هایی که به طور یکجا ارائه می‌دهد

البته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - باید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - بدانید که همه‌ی ویژگی‌های یاد شده به طور کاملا رایگان از طریق نسخه‌ی وب در دسترس هستند، اما فایل‌های آپلود شده نباید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - بیشتر از ۱۰ مگابایت حجم داشته باشند.

به طور کلی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - PDF Candy چه در وبسایت و چه در نرم‌افزار ویندوز، کارش را در زمینه‌ی تبدیل فایل‌های PDF‌ به Word به خوبی انجام می‌دهد. البته اگر فایل PDF به زبان فارسی باشد، نتیجه‌ی نهایی دارای نقص‌هایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - خواهد بود اما تا حد زیادی نسبت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - به بسیاری از اپلیکیشن‌ها نتیجه‌ی قابل تحمل‌تری را مشاهده می‌کنید. اما نباید این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - نکته را فراموش کنید که PDF Candy‌ تنها یک مبدل ساده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نی ریز استان فارس - نیست و می‌توان برای ویرایش فایل‌های PDF هم روی آن حساب باز کرد.

در مجموع اگر با سند‌های PDF زیادی سر و کار دارید توصیه می‌کنیم که حتما از PDF Candy استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone