🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19390.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

جف بزوس از نظر مجله Chronicle بخشنده‌ترین فرد سال ۲۰۲۰ شد

مجله The Chronicle of Philanthropy لیست سالانه بخشنده‌ترین افراد سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که جف بزوس با اهدای ۱۰ میلیارد دلار در صدر آن قرار گرفته است. «جف بزوس» مؤسس و مدیرعامل آمازون که ...

مجله The Chronicle of Philanthropy لیست سالانه بخشنده‌ترین افراد سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که جف بزوس با اهدای ۱۰ میلیارد دلار در صدر آن قرار گرفته است.

«جف بزوس» مؤسس و مدیرعامل آمازون که مجله فوربز ثروت او را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - ۱۸۵ میلیارد دلار تخمین زده است، صندوقی به نام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - Bezos Earth Fund را برای مبارزه با تغییرات اقلیمی راه اندازی کرد و ۱۰ میلیارد دلار به آن اختصاص داد. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - این صندوق تاکنون ۷۹۰ میلیون دلار به ۱۶ گروه حامی محیط زیست اهدا کرده است.

«فیل نایت» (Phil Knight)، از بنیانگذاران و رئیس بازنشسته شرکت نایکی و همسرش در مجموع با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - اهدای ۱.۲ میلیارد دلار در جایگاه دوم و سوم لیست خیرترین افراد سال ۲۰۲۰ از نظر مجله Chronicle قرار گرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی

«فرد کومر» (Fred Kummer)، مؤسس شرکت ساختمان‌سازی HBE Corporation و همسرش ۳۰۰ میلیون دلار برای تأسیس مؤسسه Kummer Institute Foundation برای کمک به پروژه‌های تحقیقاتی دانشگاه علم و فناوری میزوری کمک کردند.

«مارک زاکربرگ» مؤسس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - فیسبوک و همسرش با اهدای ۲۵۰ میلیون دلار برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - رفع مشکلات رای دهی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در جایگاه پنجم بزرگ‌ترین خیرین سال ۲۰۲۰ در لیست Chronicle قرار گرفته‌اند. زاکربرگ با حدود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - ۹۸.۸ میلیارد دلار ثروت در جایگاه پنجم لیست ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفته است.

«آرتور بلنک» (Arthur Blank)، هم‌بنیانگذار شرکت Home Depot از طریق بنیاد خیریه خود ۲۰۰ میلیون دلار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - برای ساخت بیمارستان کودکان در شهر آتلانتا اهدا کرد و در جایگاه ششم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - قرار گرفت.

مکنزی اسکات، همسر سابق جف بزوس با وجود اهدای بیش از ۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - میلیارد دلار به سازمان‌های خیریه به این لیست راه نیافت چون به گفته Chronicle میزان کمک‌های مالی تکی او آنقدر زیاد نبوده تا به لیست راه یابد. این مجله اضافه می‌کند که ماه فوریه لیست ۵۰ فرد بشردوست دیگر را منتشر می‌کند که در آن مجموع کمک‌های مالی لحاظ شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone