🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19389.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

دسترسی دوباره توسعه دهندگان ایرانی به گیت‌هاب

سال ۲۰۱۹ بود که گیت هاب در پیروی از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، دسترسی توسعه‌دهندگان ایرانی به سرویس‌های خود را محدود کرد. حالا گیت هاب اعلام کرده با دریافت مجوز از دولت آمریکا، سرویس‌های خود ...

سال ۲۰۱۹ بود که گیت هاب در پیروی از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، دسترسی توسعه‌دهندگان ایرانی به سرویس‌های خود را محدود کرد. حالا گیت هاب اعلام کرده با دریافت مجوز از دولت آمریکا، سرویس‌های خود را در اختیار توسعه‌دهندگان ایرانی قرار می‌دهد و افراد و سازمان‌ها در ایران می‌توانند از سرویس‌های آن استفاده کنند.

طبق - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - اعلام گیت هاب، این شرکت به لطف دریافت مجوز از «دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی» آمریکا (OFAC)، بازوی اجرای تحریم‌های وزارت خزانه‌داری محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها را برداشته و تمام سرویس‌های خود را در اختیار توسعه‌دهندگان ایرانی قرار می‌دهد.

«نت فریدمن»، مدیرعامل گیت هاب این خبر را با انتشار یک بیانیه اعلام کرده است:

«ما امروز یک دستاورد مهم را اعلام می‌کنیم: ما موفق به دریافت مجوز از دولت ایالات متحده برای ارائه سرویس‌ها به توسعه‌دهندگان در ایران شده‌ایم. این مجوز شامل سرویس‌هایی است که می‌تواند به شکل رایگان یا اشتراکی در اختیار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - افراد یا سازمان‌های خصوصی و عمومی قرار گیرد. در طی دو سال توانستیم نشان دهیم که چگونه استفاده توسعه‌دهندگان از گیت هاب موجب پیشرفت انسانی، ارتباطات بین‌المللی و حفظ سیاست خارجی آمریکا مبنی بر ارتقای آزادی بیان و جریان آزاد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - اطلاعات می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان

دولت ایالات متحده آمریکا این سایت میزبانی پروژه‌های متن باز متعلق به مایکروسافت را در سال ۲۰۱۹ مجبور کرد تا فعالیت‌های خود را در کریمه، سوریه و ایران محدود کند. فعالیت‌های گیت هاب در ایران از سال ۲۰۱۹ به شدت کاهش پیدا کرد و توسعه‌دهندگان ایرانی با محدودیت‌های زیادی مواجه شدند، با این حال به برخی مخازن کد عمومی دسترسی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - داشتند.

این کمپانی اکنون اعلام کرده که در فرایند حذف تمام محدودیت‌ها برای توسعه‌دهندگان در ایران و دسترسی دوباره تمام حساب‌ها به سرویس‌های خود قرار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - دارد. فریدمن همچنین گفته در حال تلاش برای دریافت معافیت برای توسعه‌دهندگان در کریمه و سوریه است.

بازگشت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - گیت هاب به ایران مسلما - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر ماسال استان گیلان - خبر خوبی برای توسعه‌دهندگان خواهد بود و می‌توانند دوباره بدون محدودیت و مانند گذشته از سرویس‌های آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone