🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19384.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «افراد نزدیک» تلگرام دسترسی به مکان دقیق کاربران را ممکن می‌کند

تلگرام در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی میان کاربران در سراسر جهان پیدا کرده و نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر دارد. یکی از دلایل این محبوبیت، ویژگی‌های امنیتی این پیام‌رسان است، با این حال طبق اطلاعات ...

تلگرام در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی میان کاربران در سراسر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - جهان پیدا کرده و نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر دارد. یکی از دلایل این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - محبوبیت، ویژگی‌های امنیتی این پیام‌رسان است، با این حال طبق اطلاعات جدید، قابلیت «افراد نزدیک» (People Nearby) تلگرام می‌تواند برای دستیابی به موقعیت دقیق کاربران مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

کاربران با ویژگی افراد نزدیک می‌توانند با افراد نزدیک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - به خود ارتباط - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - برقرار کنند یا اینکه به گروه‌های محلی ملحق شوند. در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - این قابلیت علاوه بر نمایش نام - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - و تصویر کاربران، فاصله آن‌ها هم مشخص - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - می‌شود. طبق گزارشی جدید، همین ویژگی اندازه‌گیری دقیق می‌تواند به عنوان یک آسیب‌پذیری مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان

یک مهاجم برای دسترسی به موقعیت دقیق دیگران با استفاده از ویژگی افراد نزدیک، باید سه مجموعه مختصات را با استفاده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - از برنامه‌های مختلف مانند «Fake GPS» یا تنها پیاده‌روی در محیط اطراف با شعاع ۱۱ کیلومتری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - هدف جعل کند و سپس میزان فاصله این کاربر از سه موقعیت جعلی را یادداشت کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان

زمانی که این فواصل یادداشت شود، فرد مهاجم می‌تواند از «Google Earth Pro» برای وارد کردن این سه مختصات استفاده کند و یک دایره در اطراف آن‌ها شکل دهد که با یکدیگر همپوشانی دارند. محل تقاطع این سه دایره، موقعیت کاربر هدف را مشخص می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان

اگرچه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - نمی‌توان بطور دقیق میزان سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری را مشخص کرد، اما مهاجمان می‌توانند از این آسیب‌پذیری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - به اهداف خود دست پیدا کنند. ظاهرا تلگرام تنها برنامه‌ای نیست که می‌توان با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - استفاده از مختصات جعلی یا افزودن شماره‌های تصادفی برای فواصل نمایشی، از آن سوءاستفاده کرد. در حقیقت مهاجمان می‌توانند با استفاده از «مثلث‌سازی» در ویژگی مشابه دیگر سرویس‌ها از چنین آسیب‌پذیری بهره ببرند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم تلگرام در آینده به چنین مشکلی اشاره می‌کند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - یا خیر. این احتمال وجود دارد که برای - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - افزایش امنیت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - کاربران، این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مشهد استان خراسان - پیام‌رسان تصمیم به اعمال تغییراتی در قابلیت افراد نزدیک خود بگیرد. با این حال هم اکنون مهاجمان می‌توانند از این ویژگی سوءاستفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone