🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19385.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا رسما روسیه را مقصر حمله به SolarWinds دانست

چهار آژانس امنیت سایبری در ایالات متحده شامل FBI، آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت (CISA)، اداره کننده اطلاعات ملی (DNI) و آژانس امنیت ملی (NSA) با انتشار بیانیه‌ای مشترک رسماً دولت روسیه را مسئول ...

چهار - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - آژانس امنیت سایبری در ایالات متحده شامل FBI، آژانس امنیت سایبری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - و امنیت زیرساخت (CISA)، اداره کننده اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - ملی (DNI) و آژانس امنیت ملی (NSA) با انتشار بیانیه‌ای مشترک رسماً دولت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - روسیه را مسئول رهبری حمله سایبری به وزارتخانه‌ها و شرکت‌های آمریکایی اعلام کردند.

به گزارش ZDNet، مقامات آمریکایی می‌گویند «یک گروه هک که احتمالاً روسی بوده» مسئول حمله به شرکت SolarWinds با قصد «جمع‌آوری اطلاعات» بوده است. این بیانیه مشترک به طور غیرمستقیم گزارش ماه قبل واشنگتن پست را تأیید کرده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - که حمله SolarWinds را به یک گروه هک با اسم رمز APT29 نسبت داده بود. صنعت امنیت سایبری از این اسم رمز برای اشاره به گروه‌های هک وابسته به سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی

البته مقامات دولت آمریکا حمله SolarWinds را به APT29 یا گروه هک خاص دیگری نسبت نداده‌اند. آنطور که در ادامه گزارش آمده، هدف از انتشار این بیانیه پاسخ به انتقادات عمومی از دولت ترامپ است که به اجتناب از نسبت دادن این حمله به روسیه متهم شده است. شایعات حاکی از آنند که دولت ترامپ به خاطر نقش دولت روسیه در برنده شدن او در انتخابات سال ۲۰۱۶، تلاش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - داشته از نسبت دادن این حمله به روسیه خودداری کرده و چین را مقصر معرفی کند.

در ادامه بیانیه مشترک آمده که حمله SolarWinds «با نیت جمع‌آوری اطلاعات» انجام شده است. مقامات آمریکایی امیدوارند با این کار به تئوری‌های توطئه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده و حمله SolarWinds را به قصد اختلال در دستگاه‌های رای گیری و دخالت در انتخابات نسبت داده‌اند، خاتمه دهد.

در ادامه بیانیه به خسارت حمله SolarWinds نیز اشاره شده است. این حمله زمانی انجام شد که هکرها به زیرساخت سمت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - سرور شرکت SolarWinds نفوذ کرده و بدافزاری به نام Sunburst - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - یا Solorigate را روی پکیج آپدیت پلتفرم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - Orion نصب کردند. حدود ۱۸ هزار مشتری این پلتفرم آپدیت را دریافت و نصب کردند. البته هکرهای روسی در برخی موارد با استفاده از بدافزار دوم به نام Teardrop حمله را ترفیع (escalate) دادند. به گفته چهار آژانس یاد شده حمله اول هزاران سیستم را آلوده کرد، اما در حمله دوم «کمتر از ده آژانس دولتی آمریکا» با - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - بدافزار اضافه مورد حمله قرار گرفتند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حمله می‌توانید مقاله دیجیاتو را بخوانید.

روسیه هرگونه دست داشتن در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی - این حمله را تکذیب کرده است.

- تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرکزی استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone