🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26143.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

استراتژی جدید اپل؛ عرضه آیفون بدون درگاه در سال ۲۰۲۱

مینگ چی کو را دیگر همگان می‌شناسند. او یکی از تحلیلگران تخصصی بازار اپل است و همواره حدسیات خوبی از گام‌های بعدی اپل زده است. از همین رو او اخیرا گفته که آیفون سال ۲۰۲۱ ...

مینگ چی کو را دیگر همگان می‌شناسند. او یکی از تحلیلگران - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - تخصصی بازار اپل است و همواره حدسیات خوبی از گام‌های بعدی اپل زده است. از همین رو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - او اخیرا گفته که آیفون سال - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - ۲۰۲۱ بدون هیچ گونه درگاهی تولید خواهند شد.

بر اساس جدیدترین پیش‌بینی‌‌‌های مینگ چی کو، باید انتظار عرضه آیفونی بدون پورت را داشته باشیم. یعنی نه تنها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - اپل دیگر از درگاه اختصاصی لایتنینگ که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و آیفون ۵ مرفی شده، استفاده نمی‌کند، بلکه به سراغ USB-C هم نرفته و کل اتصالات و همگام‌سازی‌های آیفون را بر اساس تکنولوژی بی‌سیم پیش خواهد برد.

این استراتژی اپل، به کلی صنعت موبایل و بازار تجهیزت جانبی را به هم خواهد زد. از این پس تمامی تولید کنندگان هدفون، شارژرها - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - و سیم‌های اتصالات، باید فکر دیگری کرده تا با آینده آیفون در یک جهت حرکت کنند. علاوه بر این، کو صحبت‌های دیگری از خط تولید آیفون ۲۰۲۰ کرده که کمی عجیب به نظر می‌رسد. فارغ از این که آیفون SE2 قرار است با ابعاد آیفون ۸ و نمایشگر ۴.۷ اینچی به بازار - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - عرشه شود، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - باید خود را آماده ۴ آیفون دیگر کنیم.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس

مینگ چی کو می‌گوید که تمامی آیفون‌های سال آینده از تکنولوژی 5G پشتیبانی خواهند کرد و همگی از نمایشگر OLED بهره می‌برند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - علاوه بر سیستم دوربین ۳ گانه پیشرفته‌تر که مانند سیستم فعلی آیفون ۱۱ پرو است با این تفاوت که سنسور ToF به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - اضافه می‌شود، این گوشی در دو مدل عرضه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - خواهد شد: یک مدل ۶.۱ اینچی و یک مدل ۶.۷ اینچی.

این دو احتمالا آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس را جایگزین خواهند کرد. اما یک مدل ارزان‌تر هم وجود دارد که از دو دوربین بهره می‌برد. بر اساس گفته‌های کو، این مدل نیز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - خود دو دو سایز نمایشگر مختلف ۶.۱ اینچی و ۵.۴ اینچی به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - بازار عرضه می‌شود که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - تصور می‌کنیم جایگزین آیفون ۱۱ شوند. با این حال تا سال ۲۰۲۱ و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - آیفون بدون درگاه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - فاضله زیادی داریم ولی ایده ۴ آیفون در یک سال، آن قدرها هم دور نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone