🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38366.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و ال جی هدست واقعیت مجازی با رزولوشن بسیار بالا می سازند

گوگل و ال جی قصد دارند از یک سری هدست واقعیت مجازی با رزولوشن بسیار بالا در نمایشگاه Display Week سال ۲۰۱۸ رونمایی کنند. این هدست‌های هوشمند قرار است از یک صفحه نمایش اولد ۴.۳ اینچی ۱۸ ...

گوگل و ال جی قصد دارند از یک سری هدست واقعیت مجازی با رزولوشن بسیار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - بالا در نمایشگاه Display Week سال ۲۰۱۸ رونمایی کنند. این هدست‌های هوشمند قرار است از یک صفحه نمایش اولد ۴.۳ اینچی ۱۸ مگا پیکسلی بهره برده و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - تا اوایل خرداد ماه معرفی شود.

طبق اعلام این دو شرکت هدست‌‌های یاد شده تراکم پیکسلی ۱۴۴۳ ppi (پیکسل در هر اینچ) را به همراه نرخ رفرش بالاتر از ۱۲۰ هرتز فراهم فراهم خواهند آورد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - و با اینکه هنوز رزولوشن مشخصی برای این پنل اعلام نشده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - اما می‌توان با توجه به تراکم پیکسلی و اندازه‌ی آن حدس زد که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - رزولوشن نمایشگر این هدست ۵۵۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

مشخصات ذکر شده موجب می‌شود که هدست گوگل و ال جی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - فاصله‌ی بسیار زیادی با دیگر رقبای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - خود در این حوزه ایجاد کند چرا که هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive Pro و Oculus Rift تنها قادرند به ترتیب رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و ۲۱۶۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را نمایش دهند.

گوگل و ال جی در مشخصات این هدست واقعیت مجازی ذکر کردند که محصول یاد شده از نرخ رفرش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۲۰ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - هرتزی یا بیشتر استفاده خواهد کرد. این مشخصه، قابلیت بسیار خوبی است چرا که نرخ رفرشی پایین‌تر از ۹۰ هرتزی یا ۹۰ فریم بر ثانیه، رقم مطلوبی نیست چرا که موجب می‌شود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران - حال کاربر به علت بیماری حرکتی (Motion sickness) بهم بخورد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر محمودآباد استان مازندران

یک صفحه نمایش ۱۸ مگاپیکسلی با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ قادر است رزولوشنی برابر با ۵۶۵۷ در ۳۱۸۲ پیکسل را به نمایش گذارد. باید توجه داشت چنین قابلیتی نیازمند اجزای داخلی قدرتمندی است تا بتوانند این تصاویر با کیفیت 3182p را پردازش کنند.

نمایشگر‌های با تراکم پیکسلی بالا قدم بعدی برای تکنولوژی واقعیت مجازی به حساب می‌آیند چرا که می توانند مشکلاتی نظیر مشاهده‌ی مرزهای میان پیکسل‌ها یا تیزی بیش از خطوط مورب را حل نمایند.

هنوز مشخص نیست که گوگل و ال جی این هدست واقعیت مجازی را چه زمانی به بازار عرضه خواهند کرد اما به نظر می‌رسد این محصولات تا پایان سال آینده به دست مشتریان رسیده و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای کاربران رقم زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone