🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38361.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دو ویدیوی تبلیغاتی جدید برای پرچمداران آتی هواوی منتشر شد

همانطور که می‌دانید کمتر از دو هفته تا زمان معرفی پرچمداران جدید هواوی باقی ‌مانده و تاکنون عکس‌ها و اطلاعات زیادی از این سه موبایل منتشر شده که خبر از وجود بریدگی نمایشگر و دوربین‌های لایکا را ...

همانطور که می‌دانید کمتر از دو هفته تا زمان معرفی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرچمداران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جدید هواوی باقی ‌مانده و تاکنون عکس‌ها و اطلاعات زیادی از این سه موبایل منتشر شده که خبر از وجود بریدگی نمایشگر و دوربین‌های لایکا را در آنها می‌دهد. حال انتشار دو ویدیوی تبلیغاتی رسمی از این خانواده به همراه لو رفتن رندرهای زیادی از کاور‌های آنها، مشخصات جدیدی را برای این پرچمداران مشخص کرده است.

دوربین‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سه‌گانه‌ای که در مدل‌های گرانتر یعنی پی 20 و پی 20 پرو - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعبیه شده شامل یک دوربین معمولی، یک لنز مونوکروم و یک لنز تِلِه فوتوی جدید می‌شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی

تیزر و دعوت‌نامه‌ی رویداد «Mooore» که درواقع مراسم رونمایی از این پرچمداران است، به دوربین سه گانه‌ی یاد شده اشاره داشت، حال هواوی ویدیو‌های تبلیغاتی جدیدی از این محصولات منتشر کرده که عملکرد یکی از لنز‌های یاد شده را تشریح می‌کند.

یکی از این ویدیو‌های تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - «نزدیکتر ببین» نام داشته و به لنز تله فوتو‌یی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال سه برابری در پرچمداران جدید هواوی اشاره دارد. این نوع لنز برای اولین بار است که توسط شرکت هواوی در پرچمدارانش تعبیه می‌شود و همزمان خانواده پی ۲۰ هوآوی اولین موبایل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هایی هستند که به این نوع لنز مجهز می شوند چرا که تمامی موبایل‌های پیشرفته تنها قادرند بزرگنمایی اپتیکال دو برابری را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فراهم آورند.

ویدیوی تبلیغاتی دیگر با نام «روشن‌تر ببین» منتشر شده و ممکن است به قابلیت‌ عکس‌برداری در نور کم اشاره داشته باشد چرا‌که دوربین‌های ساخته شده توسط لایکا از یک لنز واید با گشودگی دهانه لنز f/1.6 به همراه یک لنز معمولی با گشودگی دریچه f/2.6 بهره می‌برد.

از سوی دیگر در قسمتی از این کلیپ به هواوی اشاره می شود که:

«یک نور حرفه ای در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دستان شماست تا پرتره‌هایی خیره کننده را فراهم آورد.»

این مطلب شاید به تعبیه‌ی ویژگی‌های depth-of-field یا portrait lighting اشاره داشته باشد. از آنجایی‌ که‌ سه پرچمدار جدید هواوی از بریدگی نمایشگر بهره - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌برند، احتمال می‌رود تمام ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیشرفته دوربین‌های نسل فعلی را در خود داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی

از سوی دیگر Roland Quandt یکی از منابع آگاه صنعت تلفن‌های هوشمند با انتشار پستی در توییتر، رندر‌های جدیدی از کاور‌های رسمی سه پرچمدار جدید هواوی منتشر کرده است.

به گفته‌ی این شخص سه مدل کاور ماشین، رنگی و سیلیکونی برای هرکدام از این سه تلفن هوشمند عرضه‌ خواهند شد که نمونه‌هایی از آنها را در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید.

با این حال باید تا تاریخ هفتم فرودین ماه صبر نمود و دید که این پرچمداران - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به چه قابلیت‌هایی مجهز خواهند بود و حدس‌های کارشناسان تا چه درست بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone