🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38357.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رشد ۹۳ درصدی واردات رسمی موبایل با اجرای طرح رجیستری

طرح رجیستری به عنوان مهمترین حرکت جهت مبارزه با گوشی‌های قاچاق از مهر ماه امسال در حال اجراست. بررسی ها نشان می دهد با اجرای این طرح واردت رسمی تلفن همراه افزایش چشمگیری داشته است ...

طرح - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رجیستری به عنوان مهمترین حرکت جهت مبارزه با گوشی‌های قاچاق از مهر ماه امسال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در حال اجراست. بررسی ها نشان می دهد با اجرای این طرح واردت رسمی تلفن همراه افزایش چشمگیری داشته است و بر اساس آمار گمرک، واردات رسمی گوشی به کشور در ۱۱ ماهه امسال ۹۳ درصد رشد داشته است.

در زمان آغاز اجرای طرح رجیستری اعلام شده بود که ۱۰ درصد واردات رسمی موبایل به کشور به حدود ۲۵ درصد رسیده بود و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مسئولان امیدواری داشتند که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با اجرای کامل طرح رجیستری این عدد به ۱۰۰ درصد برسد. عددی که حالا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال حدودا محقق شده و به 93 درصد رسیده است.

پیش‌تر نیز «حمیدرضا دهقانی‌نیا»، مدیر فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به دیجیاتو گفته بود که واردات قانونی موبایل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - امسال نسبت به سال گذشته رشد بسیار زیادی داشته و جزییات آن را اینگونه ذکر کرده بود: «پاییز سال گذشته 56 میلیون دلار واردات موبایل داشتیم که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این رقم در پاییز امسال به 143 میلیون دلار رسیده است.»

آمارهای رسمی گمرک نشان می دهد تنها در نشان تجاری آیفون ساخت شرکت اپل به رشد واردات قانونی به رقم ۶۰۰ درصد رسیده است که رشد درآمد های گمرک از محل واردات قانونی گوشی تلفن همراه در ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته  ۱۵۰درصد بوده است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در سال ۹۵ به طور میانگین هر ماه حدود ۱۴۰ هزار تلفن‌همراه به صورت قانونی و از مبادی گمرکی وارد می‌شد. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اما از ابتدای سال ۹۶ که زمزمه‌های رجیستری مطرح شد، این عدد به ماهی ۱۸۰ هزار رسید. از اول آبان تا ۱۱ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آذر ماه که فاز اول و تنها پایش رجیستری آغاز شده و هنوز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اعمال سیاستی و جزییات طرح شروع نشده بود، ۵۷۴ هزار موبایل به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صورت قانونی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وارد کشور شد که زمزمه‌های استقبال از این طرح توسط واردکنندگان را می‌داد.

مسئولان مدعی هستند که یکی از امتیازهای اصلی طرح مورد بحث، تهیه موبایل و کالای اصل خواهد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بود. همچنین وعده داده شده که ارائه خدمات پس از فروش مدل‌های موبایل از قبل بسیار بهتر خواهد شد. انتظار می رود با گذشت زمان اثرات موفقیت آمیز دیگر این طرح همچون ردیابی راحت‌تر موبایل‌های سرقت شده و ... هم مشاهده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone