🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38363.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کشف 13 آسیب پذیری خطرناک در چیپ های AMD

کارشناسان کمپانی امنیتی CTS-Labs مدعی کشف 13 آسیب پذیری حیاتی در چیپ های AMD شده اند که به هکرها اجازه اجرای بدافزار و دسترسی به داده های ذخیره شده در پردازنده های رایزن و EPYC را می ...

کارشناسان کمپانی امنیتی CTS-Labs مدعی کشف 13 آسیب پذیری حیاتی در چیپ های AMD شده اند که به هکرها اجازه اجرای بدافزار و دسترسی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داده های ذخیره شده در پردازنده های رایزن و EPYC را می دهد. چیپ های رایزن مخصوص کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ هستند در حالی که EPYC در سرورها کاربرد دارد.

این آسیب پذیری ها به چهار گروه Ryzenfall ،Fallout، Chimera و Masterkey تقسیم شده اند که دو مورد امکان کپی داده از نواحی ایمن مموری را فراهم کرده و از دو گروه دیگر نیز می توان برای نفوذ به چیپ و نصب بدافزار روی آن استفاده کرد که امکان شناسایی و حذف آنها توسط نرم افزارهای امنیتی فعلی وجود ندارد. تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستانCTS-Labs برای اطلاع رسانی بهتر در این زمینه وب سایتی را راه اندازی کرده است. یافته های محققان این کمپانی نشان می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دهد که پردازنده های رایزن ورک استیشن، رایزن پرو، رایزن موبایل و EPYC تحت تاثیر این آسیب پذیری های قرار گرفته اند.

یکی از سخنگویان AMD در واکنش به این گزارش گفته است:

امنیت برای ما اولویت بالایی دارد و به صورت پیوسته برای تامین آن تلاش می کنیم. این گزارش تازه به دست ما رسیده و مشغول بررسی صحت یافته های آن هستیم.

معمولا کمپانی های امنیتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پیش از انتشار عمومی آسیب پذیری های کشف شده در محصولات کمپانی های سخت افزاری و نرم افزاری 90 روز به آنها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فرصت می دهند، اما CTS-Labs تنها 24 ساعت به AMD فرصت داده است.

اعلام خبر مربوط به حفره های امنیتی پیش از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رفع آنها توسط کمپانی سازنده را می توان نوعی بی مسئولیتی به حساب آورد چرا که ممکن است باعث سوءاستفاده هکرها از آن شود. تیم امنیتی گوگل پس از کشف آسیب پذیری های اسپکتر و ملت داون به جای 90 روز شش ماه به اینتل فرصت دادند که آنها را برطرف سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone