🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38356.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی اوپو از تعبیه بریدگی نمایشگر در محصولات خود خبر می دهد

این روزها بسیاری از کمپانی های شناخته شده تولید موبایل در حال تولید یا معرفی اسمارت فون هایی هستند که بریدگی نمایشگر در آنها مثل شاخ یونیکورن می درخشد. اگرچه اسنشال و اپل از طراحی ...

این روزها بسیاری از کمپانی های شناخته شده تولید موبایل در حال تولید یا معرفی اسمارت فون هایی هستند که بریدگی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمایشگر در آنها مثل شاخ یونیکورن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می درخشد.

اگرچه اسنشال و اپل از طراحی این مفهوم هدف خاصی را دنبال می کردند، به نظر می رسد که شرکت های دیگر تنها برای پیوستن به این موج دست به چنین کاری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زده اند و شاید اگر آیفون 10 از آن بهره نمی برد، به این زودی ها فراگیر نمی شد.

آخرین مورد از کمپانی هایی که دست به این اقدام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - زده اوپو است که در کنار وان پلاس توسط هلدینگ BBK Electronics اداره می شود. این شرکت اخیرا پوستری تبلیغاتی از مدل های R15 و R15 پلاس را منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که بریدگی نمایشگر مشابه آیفون 10 در کانون آن قرار دارد.تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندراننکته مهم این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جاست که تجربه نشان داده طراحی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ظاهری موبایل های اوپو و وان پلاس معمولا شباهت زیادی به هم دارند؛ از اینرو اگر R15 و مدل پلاس آن میزبان این ناچ هستند، پس در مدل بعدی کمپانی دیگر یعنی وان پلاس 6 نیز شاهد آن خواهیم بود.

شباهت محصولات این دو کمپانی از نخستین محصول وان پلاس که DNA اوپو فایند 5 را به ارث برده بود تا اخرین محصولات اوپو یعنی R11 و R11S بدون تغییر باقی مانده است.

مساله دیگری که احتمال تعبیه ناچ در پرچمدار آتی وان پلاس را قوت می بخشد تصاویری است که هفته گذشته توسط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بلاگرهای چینی منتشر شده بود.

در این تصاویر منتسب به وان پلاس 6 علاوه بر بریدگی نمایشگر، پنل پشتی شیشه ای به چشم می خورد که می توان آن را نشانه ای از پشتیبانی از شارژ بی سیم به حساب آورد. سنسور اثر انگشت نیز مانند گلکسی اس 9 زیر دوربین قرار گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این موبایل از سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 برخوردار بوده و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - حافظه داخلی در آن تعبیه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone