🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38359.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کاهش چشمگیر درجه اعتبار برند گوگل و اپل در آمریکا

آخرین رتبه بندی کمپانی های آمریکایی از نظر درجه اعتبار، حاکی از سقوط اپل و گوگل و صعود چشمگیر تسلا است. موسسه Harris Poll که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می کند در نظرسنجی سالانه ...

آخرین رتبه بندی کمپانی های آمریکایی از نظر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درجه اعتبار، حاکی از سقوط اپل و گوگل و صعود چشمگیر تسلا است.

موسسه Harris Poll که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می کند در نظرسنجی سالانه خود با نام Reputation Quotient که روی 100 برند «قابل رؤیت» در ایالات متحده آمریکا صورت گرفته، میزان اعتبار برند شرکت های برتر را مشخص کرده است.

بر اساس این نظرسنجی که 25880 نفر در آن شرکت کرده اند، آمازون برای سومین سال پیاپی در صدر جدول قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اما گوگل از رتبه هشتم به بیست هشتم سقوط کرده است. تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقیاپل هم که سال گذشته از رتبه دوم به پنجم نزول کرده بود با ادامه روند ناموفق خود به جایگاهی بهتر از بیست و نهم درست پیدا نکرده است.

John Gerzema مدیرعامل Harris Poll دلیل عملکرد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ناموفق گوگل و اپل را عدم معرفی محصولات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فوق العاده جدید عنوان کرده است؛ برای مثال گوگل در سال های گذشته با معرفی واژه پرداز «گوگل داکس» یا گوگل مپس و کمپانی کوپرتینویی با عرضه آیفون و آیپاد به جایگاه های برتر این نظر سنجی دست پیدا کرده بودند. تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقیاز سوی دیگر آمازون برای سومین سال متوالی از جایگاه اول خود دفاع کرده که Gerzema دلیل آن را نقش پررنگ و فزاینده این شرکت در زندگی مشتریان می داند.

کمپانی تسلا نیز به لطف پرتاب موفق فالکون هوی و رودستر ایلان ماسک که توجهات زیادی را به خود جلب کرد، با شش پله صعود به رتبه سوم دست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیدا کرده است.

فیسبوک هم علی رغم اینکه از سوی قانونگذاران آمریکایی به فراهم کردن بستری برای دخالت روس ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 متهم شده، با صعود چند پله ای در جایگاه 51 قرار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفته است.

رتبه صدم این رده بندی به کمپانی ژاپنی Takata Corp اختصاص یافته که در زمینه تامین کننده قطعات خودرو فعالیت دارد. شهرت منفی این کمپانی به خاطر ایربگ هایی است که با نیرو سرعت بیش از حد عمل کرده و تا کنون - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به مرگ 22 نفر و جراحت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - صدها نفر منجر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone