🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40511.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت به‌کار 1800 نفر از پرسنل GLX؛ آیا ایرانی‌ها سخت افزار ایرانی می‌خواهند؟

در نشست امروز در اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و کشاورزی تهران، وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی» ضمن اشاره به ارزش 35 میلیارد تومانی بازار ارتباطات کشور از لزوم رشد و توسعه این صنعت خبر داد. او ...

در نشست امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - معادن و کشاورزی تهران، وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی» ضمن اشاره به ارزش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 35 میلیارد تومانی بازار ارتباطات کشور از لزوم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رشد و توسعه این صنعت خبر داد. او معتقد است که توسعه در بخش موبایل رخ داده و بخش ثابت نیاز به توجه بیشتری دارد و باید تا آخر کار دولت دوازدهم یک توسعه 2.5 برابری صورت بگیرد. او همچنین در این جلسه گفت:

«در طول این صد روز دورانی که مسئولیت وزارت ارتباطات را بر عهده دارم، خبری خوشحال‌کننده تر از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازگشت به کار 1800 نفر از پرسنل شرکت GLX نشنیدم.»

اولین گام‌های توسعه‌ای که وزیر به آن اشاره دارد با حضور وی در استان خوزستان و پیشرفت شرکت GLX صورت گرفته و «جواد سعیدی»، رییس هیئت مدیره این شرکت نیز در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گفتگو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بازدید وزیر از این کارخانه را امری مثبت در رشد و توسعه این شرکت می‌داند:

تبلت‌های کودکان کاری مشترک از شرکت انارستان و جی‌‌ال‌ایکس است

«بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیای سخت‌افزار امروزی، کارشان را از تولید نرم‌افزار شروع کردند و سپس به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - غول‌های ساخت سخت‌افزار تبدیل شدند. انارستان هم کار خودش را از تولیدمحتوای مختص کودکان شروع کرده و حال به مسئله تولیدسخت‌افزار رسیده که در این راه ما هم به کمک آنها آمده‌ایم تا با فناوری و تکنولوژی که داریم بتوانیم تبلت‌هایی را به سفارش آنها تولید و عرضه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنیم. صفر تا صد مونتاژ این قطعات در شرکت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ما انجام می‌شود. آغاز این همکاری به پیش از بازدید وزیر ارتباطات از خط تولید ما بر می‌گردد که نزدیک به سه هزار دستگاه از سوی ما به انارستان داده شد و با حضور وزیر این قرارداد به صورت یکساله تمدید شد

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

جوانان کشور با پیشرفت صنعت تکنولوژی به سرکار می‌روند

او از پرنسلی که این شرکت در سال‌های 94 و 95 بنا به شرایط گوناگون از دست داد می‌گوید و معتقد است که بازگشت عده‌ای به کارخانه می‌تواند سرآغاز رسیدن Glx به سال‌های اوج فعالیتش باشد. سعیدی تعداد پرسنل این شرکت را در روزهای آغازین فعالیت آن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 3000 نفر تخمین زد و تعداد کنونی را کمتر از 2000 نفر عنوان کرد:

«شرکت Glx به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ساخت و تولید دستگاه‌های متنوعی از جمله موبایل، تبلت (اندروید و ویندوز)، ساعت هوشمند و حتی مودم‌های 3G و 4G مشغول است و هنوز هم از تمام پتانسیل و ظرفیت این شرکت استفاده نشده است. در طول سال‌ها فعالیت توانسته‌ایم نیروهای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - متخصصی از هند و چین داشته باشیم و آموزش‌های لازمه را از آنها ببینیم و حالا جوانان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کشور ما مسلط به انواع امور خط تولیدی ما هستند.»

بازار الکترونیک می‌تواند مثل بازار لوازم خانگی توسط داخلی‌ها تولید و مورد مقبول مردم واقع شود

سعیدی معتقد است همانطور که ایرانیان توانسته‌اند از بازار لوازم خانگی ساخت داخلی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استقبال کنند و آن را بپذیرند، بهتر است بازار حوزه تکنولوژی را حمایت کنند چرا که اقتصاد آینده کشور ما وابسته به این صنایع است و حضور جوانان در این صنعت می‌تواند اشتغالزایی مناسبی را با خود در پی داشته باشد:

«ضمن پیشرفت داخلی در این مسائل باعث می‌شود تا به آرزوهای دیرینه‌ای همچون هوشمندسازی شهر و مدارس خودمان نیز برسیم که بی‌شک تاثیرات مثبتی در آینده کشورمان خواهد داشت.»

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

ماهیانه 20 هزار دستگاه تبلت کودکان توسط این شرکت تولید می‌شود

بنا به اظهارات رییس هیئت مدیره شرکت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Glx، خط تولیدی این کارخانه ماهیانه 20 هزار دستگاه تبلت کودکان انارستان را با قیمتی حدود 300 تا 350 هزار تومان تولید و عرضه می‌کند که در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - صورت استقبال از این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - محصول، امکان و ظرفیت افزایش تعداد تولید ماهانه نیز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وجود خواهد داشت. وی همچنین به حضور - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شرکت‌های دیگر در این زمینه ابراز امیدواری کرد چرا که باور دارد بازار رقابتی می‌تواند کیفیت محصولات را بالا ببرد و در نهایت به نفع مصرف کننده تمام شود.

حمایت از محصولات داخلی امری است که در کشور ما بنا به مسائل مختلف و شاید پیشینه بد این تولیدات، جدی گرفته نشده است. وزیر ارتباطات و دولت جدید سعی در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از محصولات داخلی را در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دستور کار خود قرار داده‌اند تا بتوانند به رشد اقتصادی کشور و مسئله بیکاری جوانان کمکی هر چند کوچک کرده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone