🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: اصلی ترین قطعه پکیج است که باید همیشه از سلامت آن مطمن باشید.
  4. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29437.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اینتل نخستین پردازنده ۱۰ نانومتری Ice Lake را به نمایش گذاشت

اینتل در CES 2019 نخستین پردازنده ۱۰ نانومتری Ice Lake را بر پایه ریزمعماری جدید Sunny Cove به نمایش گذاشته که تاندربولت ۳، وای فای ۶ و DL Boost (تقویت یادگیری عمیق) را برای لپ تاپ ها و ...

اینتل در CES 2019 نخستین پردازنده ۱۰ نانومتری Ice Lake را بر پایه ریزمعماری جدید Sunny Cove به نمایش گذاشته که تاندربولت ۳، وای فای ۶ و DL Boost (تقویت یادگیری عمیق) را برای لپ تاپ ها و پی‌سی ها به ارمغان می آورد.

کمپانی آمریکایی با اجرای یک جستجوی هوشمند روی پردازنده مجهز به DL Boost کارایی دو برابری آن نسبت به پردازنده های معمولی را به رخ کشید.

این شرکت همچنین از قصد خود - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای استفاده از فناوری پشته سازی چیپ Foveros 3D خبر داد که ارتقای توان پردازشی اتصال سطح تراشه (Die) چیپ های قبلی را میسر می سازند. این چیپلت ها را می توان به گونه ای روی هم قرار داد که در نهایت به تولید پردازنده ای شامل گرافیک، پردازشگر هوش مصنوعی و غیره منجر شود.

اینتل همچنین توسعه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بیشتر پردازنده های لپ - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تاپ و دسکتاپ نسل نهم را نیز در دستور کار قرار داده است. این کمپانی پاییز گذشته و با تمرکز بر حوزه گیمینگ پردازنده های نسل نهم را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - معرفی کرد که از میان می توان به Core i9 به عنوان بهترین پردازنده دنیای گیم اشاره کرد. حالا و در CES 2019 این شرکت با معرفی شش چیپست نسل نهم که از Core - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - i3 تا Core - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - i9 - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جدید را شامل می شود، این خانواده را گسترده تر کرده است.تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این تراشه ها از ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد و از بهار سال آینده نوبت به ارائه پردازنده های Core نسل نهم، از جمله سری قدرتمند H برای لپ تاپ ها می رسد. هنوز جزییاتی از ویژگی های سخت افزاری این محصولات منتشر نشده اما انتظار می رود که با توانی مشابه با نسخه های دسکتاپ داشته و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بر پایه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فرایند ++14nm توسعه پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone