🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42090.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پروژه درختکاری سامسونگ در جواهرده با موفقیت کامل همراه بوده

پیشتر در خبرها خواندید که سامسونگ در قالب پروژه ای به نام یادگاری تو به زمین، کاشت نهال در برخی مراتع شهرهای شمالی کشور از جمله جواهرده را کلید زده. حال این شرکت با ارسال ...

پیشتر در خبرها خواندید که سامسونگ در قالب پروژه ای به نام یادگاری تو به زمین، کاشت نهال در برخی مراتع شهرهای شمالی کشور از جمله جواهرده را کلید زده.

حال این شرکت با ارسال بیانیه خبری رسمی خود از موفقیت صد در صدی این پروژه خبر داده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه خبری جلب می کنیم.

رامسر، 8 شهریور، ۱۳۹۶- سازمان محیط زیست رامسر از موفقیت صد درصدی پروژه «یادگاری تو به زمین» شرکت سامسونگ با احیای ۱۱۰ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هکتار از جنگل‌های باستانی هیرکانی خبر داد.

کمپین یادگاری تو به زمین که پاییز سال گذشته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در راستای مسئولیت‌های‌ اجتماعی بخش موبایل سامسونگ ایران آغاز شد،  یکی از مهمترین اتفاقات خبری  محیط‌زیست ایران در سال ۹۵ بود. کمپینی که قرار بود در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن به ازای خرید هر گوشی پرچمدار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سامسونگ یک نهال کاشته شود. حالا پیمانکار، کارشناس و ناظر پروژه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در سازمان محیط زیست رامسر خبر از موفقیت بی‌ نظیر این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طرح با حمایت‌ های سامسونگ می‌دهند.

حسین مقدوری‌ فر، ناظر پروژه جنگل‌ کاری مشارکتی با سامسونگ گفت: «چهار نوبت آبیاری که با حمایت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سامسونگ پس از تکمیل شدن پروژه انجام شد باعث شد ۱۲۱ هزار اصله نهالی که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا زمستان پارسال کاشته شده بودند تابستان پر باد امسال را به خوبی دوام بیاورند و بیش از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دوبرابر آنچه مورد انتظار بود رشد کنند.»

به گفته مقدوری‌ فر این درخت‌ ها که در دامنه‌ های آفتاب‌ گیر مشرف به ییلاق جواهرده کاشته شده‌ اند به صورت نواری و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توده‌ ای کاشته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و واکاری شده‌ اند. اتفاقی که موفقیت کامل این پروژه را تضمین‌ کرده است تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نهال‌ های ضعیف‌ تر یا آسیب‌ دیده جایگزین شوند:

«سال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اول در حیات نهال‌ها بسیار سرنوشت‌ساز است و رعایت استاندارد آبیاری و واکاری باعث شد در شرایطی که بین ۳۰ تا ۴۰ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درصد اغلب پروژه‌های درختکاری نابود می‌شوند این پروژه با نظارت و حمایت سازمان جنگلداری و سامسونگ به موفقیتی صد درصدی برسد.»

پروژه اولین‌ ها

توجه عمومی به پروژه «یادگاری تو به زمین» ناشی از این واقعیت بود که پروژه توانست بسیاری از مرزهای همکاری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تجاری و طبیعی در ایران - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را جا‌به‌جا کند و در بسیاری زمینه‌ها اولین باشد. برای مثال در این پروژه، که اوایل مهرماه امسال در جنگل‌های تاریخی هیرکانی در منطقه جواهرده کلید خورد، برای اولین بار شاهد همکاری دوطرفه یک شرکت الکترونیکی و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران بودیم.

طرح یاد شده با هدف ترمیم مناطق گسترده‌ای از جنگل‌های تاریخی جواهرده آغاز شد و با پایان یافتن آن در دی‌ماه ۹۵ مورد بازدید رسانه‌ها و استقبال مردم و هنرمندان بسیار قرار گرفت.

علاقه‌مندان و داوطلبان حضور در این کمپین به دو شیوه مختلف می‌ توانستند در آن شرکت کنند. اولین راه خرید موبایل های پرچمدار این شرکت مانند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گلکسی‌های سری اس و نوت ۵ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بود که با خرید هر یک از این گوشی‌ها در بازه زمانی تعیین‌شده یک نهال به نام خریدار یا نام عزیزانشان کاشته می‌ شد.

سامسونگ برای حضور هر چه بیشتر علاقه‌مندان محیط ‌زیست در کمپین یادگاری، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - راهکاری را به نام سفیران افتخاری پیش‌بینی کرد تا افراد با به اشتراک‌ گذاری ویدئوهای کمپین در شبکه‌ های اجتماعی نهالی را به نام خود بکارند.

به گفته ابوالفضل احمدی‌فرد، کارشناس جنگل‌ داری در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ستاد چالوس، پروژه یادگاری تو به زمین علاوه بر تاثیرات طبیعی، تاثیر محلی و اجتماعی هم - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشته است: در بعد محلی یکی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از ویژگی‌ های این پروژه نزدیک بودن به ییلاق جواهرده است که  یک مقصد ایرانگردی بسیار محبوبی است. جنگل‌کاری در این محل باعث حفظ کل پوشش گیاهی منطقه خواهد شد. گونه‌ های به کار رفته در این طرح ون، کاج سیاه، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - افرا شیردار، بلوط ایرانی، پیسه آ بودند که گونه‌‌ هایی مقاوم هستند.

بیش از ۷ کیلومتر لوله‌کشی برای آبیاری این جنگل‌ ها از چشمه های مجاور انجام شده و در هر نوبت آبدهی بیش از ۵۰ لیتر آب صرف هر نهال می‌شود. این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میزان بیش از ۵ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برابر آبرسانی رایج این منطقه است: «تا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنون هیچ پروژه مشارکتی به این شیوه با همکاری یک شرکت خصوصی یا خارجی در ایران انجام نشده و از این نظر انتظار می‌رود که مشوقی برای دیگران باشد.»

یادگاری به تاریخ

جنگل‌‌های هیرکانی به دلیل قدمت ۴۰ میلیون ساله خود از جمله سرمایه‌های ارزشمند منابع طبیعی ایران و این منطقه از جهان به شمار می‌آیند. تا جایی که طی چند سال اخیر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پرونده ثبت جهانی این منطقه از ایران در سازمان جهانی یونسکو مطرح شده است.

با این حال، جنگل‌های هیرکانی همواره در معرض انواع خطرات طبیعی و انسانی قرار دارند و به همین دلیل حفظ پوشش جنگلی آن با دشواری‌ های زیادی همراه است. با وجود اینکه در کمپین یادگاری تو به زمین بیش از ۱۲۰ هزار نهال کاشته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شد، اما پهنای وسیع این جنگل‌ها هنوز تشنه کاشت درخت است.

تا جایی که در جلسه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خبری زمستان گذشته در این خصوص ناصر مقدسی، قائم‌ مقام رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، مساحت ۱۱۰ هکتاری ‌را که در طول کمپین یادگاری تو به زمین تحت پوشش قرار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گرفت تنها شروعی برای فعالیت‌های گسترده‌تر سامسونگ و سازمان جنگل‌ها اعلام کرد.

در  همین مراسم، بام‌سوک‌ هانگ، مدیرعامل سامسونگ ایران، با اعلام اینکه حفظ کره زمین و منابع طبیعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آن صرف ‌نظر از ملیت، نژاد و قومیت وظیفه همه انسان‌ هاست، از کمپین درختکاری به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالیت‌ های مسئولیت‌اجتماعی سامسونگ در ایران یاد کرد.

بر اساس توافق اولیه، سامسونگ الکترونیکس به مدت دو سال - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تمامی هزینه‌های مربوط به آبیاری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و کاشت نهال‌های جایگزین را بر عهده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خواهد داشت. پس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از اتمام مدت‌زمان مذکور پهنه به سازمان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری استان مازندران وگذار خواهد شد.

وحید شقاقی، کارشناس ارشد سازمان جنگل‌ها و رئیس گروه جنگل‌کاری استان در این‌باره می‌گوید: «تا پیش از این همه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پروژه‌های درختکاری یا توسط نهادهایی انجام می‌شد که به نوعی خود موجب آسیب‌دیدن جنگل و به همین دلیل ملزم به احیای آن بودند یا اساسا بدون اطلاع و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشارکت مردمی انجام می‌گرفت. ولی پروژه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یادگاری تو به زمین که با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - حمایت سامسونگ انجام و همچنان حمایت می‌شود، در ایده و انجام متفاوت بود.

خوشبختانه با مشارکتی که شرکت سامسونگ کرد، ما پیمانکاری جذب کردیم که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - علاوه بر کاشت مناسب، چندین مرحله آبیاری هم انجام داد. گونه‌های انتخابی ما ترکیبی از گونه‌های پهن‌برگ و سوزنی بود که مقاومت خوبی برای ناحیه کوهستانی دارند.

البته نمود اصلی این پروژه بعد از چهار پنج سال خود را نشان خواهد داد. این یک یادگاری واقعی به نسل آینده ایران است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone