تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32875.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت تصویر در تصویر به نسخه اندروید واتس اپ می آید

اوایل سال جاری نسخه iOS واتس اپ قابلیت جدید و جالب تصویر در تصویر (PiP) را دریافت کرد که به کاربران اجازه می داد ویدیوهای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب را بدون خروج از چت و باز کردن این ...

اوایل سال جاری نسخه iOS واتس اپ قابلیت جدید و جالب تصویر در تصویر (PiP) را دریافت کرد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - که به کاربران اجازه می داد ویدیوهای اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب را بدون خروج از چت و باز کردن این اپلیکیشن ها تماشا کنند.

با ویژگی جدیدی که به این اپ اضافه شده می توان ویدیو را در پنجره های شناور مشاهده کرد، به عبارت دیگر کاربران می توانند حین مشاهده ویدئو - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - چت ها را بخوانند.

واتس اپ حالا قابلیت PiP را به نسخه اندروید ۲.۱۸.۲۳۴ هم آورده اما برای دسترسی به آن باید مدتی صبر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - کنید چرا که فعلا در قالب نسخه بتا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - در برنامه بتای گوگل پلی منتشر شده و ممکن است تعداد افرادی که به آن دسترسی دارند، محدود باشد. تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسانپس از انتشار این قابلیت احتمالا آیکون پخش در حالت بند انگشتی به ویدیو اضافه می شود که با کلیک روی آن ویدئو در حالت - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - تصویر در تصویر پلی می شود، بنابراین بدون خروج از چت میتوان آن را مشاهده کرد. البته این قابلیت در مورد استوری های اینستاگرام صدق نخواهد کرد.

با توجه به انتشار بتای اپ به احتمال قریب - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - به یقین در آینده نزدیک - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - شاهد انتشار نسخه مجهز به تصویر در تصویر برای کاربران اندروید واتس اپ خواهیم بود.

این اپلیکیشن سال گذشته پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر در مکالمات ویدیویی را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاندیز استان خراسان - هم به اندروید اوریو آورده بود. بدین صورت که کاربر می توانست در حین مکالمه تصویر فرد مقابل را از حالت تمام صفحه خارج کرده و در حالت بند انگشتی مشاهده کرده و به راحتی در صفحه واتس اپ جابجا کند.

اگرچه مسئولان این اپ روی توسعه قابلیت های جدید نظیر  پیش‌نمایش تصاویر در نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های ویدیویی گروهی برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS تمرکز کرده اند اما انتظار می رود که از سال آینده شاهد نمایش تبلیغات در این پیام رسان محبوب باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone