🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23241.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

روشن شدن سرنوشت مک پرو؛ ورک استیشن اپل در آمریکا تولید می‌شود

به دنبال معاف شدن اپل از پرداخت تعرفه‌های وارداتی قطعات مک پرو به آمریکا، این کمپانی قصد دارد به زودی خط تولید ورک استیشن خود را در آستین ایالت تگزاس راه‌اندازی و همانند نسل گذشته ...

به دنبال معاف شدن اپل از پرداخت تعرفه‌های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - وارداتی قطعات مک پرو به آمریکا، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - این کمپانی قصد دارد به زودی خط تولید ورک استیشن خود را در آستین ایالت تگزاس راه‌اندازی و همانند نسل گذشته مک پرو، آن را در خاک آمریکا تولید کند.

بر اساس گفته اپل، به دلیل معاف شدن از پرداخت تعرفه‌‌های وارداتی قطعات اصلی مک پرو، تولیدات این ورک استیشن قرار است به زودی شروع شود. با این حال این خبر کمی غافلگیر کننده است، زیرا زمانی که اپل مک پرو را رونمایی کرد، همانند نسل قبلی اطلاعاتی در رابطه با محل ساخت این ورک استیشن در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده بود.

به همین دلیل، چندی پس از معرفی مک پرو، وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شده بود که اپل به منظور کاهش هزینه‌ها و بالا بردن سرعت تولیدات، قصد دارد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - خط تولید ورک استیشن خود را به چین منتقل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - کند. با این حال با توجه به تغییر مواضع آمریکا در این رابطه، اپل به ساخت مک پرو در خاک آمریکا ادامه خواهد داد. به گفته این کمپانی:

تغییرات به وجود آمده باعث می‌شود تا ما بتوانیم از پس هزینه‌های ساخت مک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - پرو در آمریکا بر بیاییم.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان

تا پیش از این تغییر، دولت ترامپ به دلیل جنگ تجاری میان آمریکا و چین، تعرفه‌های وارداتی تمامی قطعات چینی به آمریکا را ۵ درصد افزایش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - داده بود تا تولید کنندگان آمریکایی را مجبور به ترک چین کرده و محصولات خود را در آمریکا تولید کنند. به نظر ترامپ، این کار باعث ایجاد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - اشتغال‌زایی در آمریکا می‌شود.

با این حال اپل می‌گوید که مک پرو جدید خود را در آمریکا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - «تولید» خواهد کرد. واژه «تولید» از این جهت حائز اهمیت است که بدانیم مک پرو نسل قبل (همان مک پرو سیلندری شکل معروف) از واژه «سرهم شده در آمریکا» استفاده می‌کرد. بر اساس شنیده‌ها از اپل، به دلیل ۲.۵ برابر شدن استفاده از قطعات - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - آمریکایی در این ورک استیشن، اپل می‌تواند به نوعی ادعا کند که مک پرو در آمریکا «تولید» می‌شود.

البته پیش از این گفته می‌شد که مک پرو تولید شده در آمریکا صرفا جهت عرضه و توزیع در خاک آمریکا خواهد بود و دیگر بازار‌های خارجی، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - مک پرو «چینی» گیرشان می‌آید. اپل اما در این رابطه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر مریوان استان کردستان - هنوز چیزی نگفته است. در هر صورت ورک استیشن چند هزار دلاری اپل قرار است از پاییز امسال به دست مشتریان پروپاقرص و حرفه‌ای این محصول برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوبیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم شما اطراف بیمارستان مریوان کار انجام میدید
پاسخ: بله در بیمارستان شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone