🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40242.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ اجرای لینوکس روی گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

سامسونگ مدتی است که به اجرای توزیع های مختلف لینوکس روی موبایل های گلکسی از طریق پلتفرم DeX می اندیشد. با همین ایده ساده، کاربران تلفن های هوشمند گلکسی (از جمله نوت 8) می توانند ...

سامسونگ مدتی است که به اجرای توزیع های مختلف لینوکس روی موبایل - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - های گلکسی از طریق پلتفرم DeX می اندیشد. با همین ایده ساده، کاربران تلفن های هوشمند گلکسی (از جمله نوت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - 8) می توانند همزمان با اندروید از تجربه یک سیستم عامل دسکتاپ سنتی هم روی موبایل خود لذت ببرند.

در همین راستا، شرکت کره ای به تازگی دمویی از گلکسی نوت 8 منتشر کرده که اجرای لینوکس - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - از طریق - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - داک DeX - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - را به نمایش می گذارد. برای استفاده از این قابلیت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - کافیست که نوت 8 را به داک DeX متصل کرده و سپس لینوکس را به شکل یک اپلیکیشن مستقل از این پلتفرم اجرا نمایید.

سامسونگ هدف از ارائه این قابلیت را کمک به توسعه دهندگانی توصیف کرده که به چیزی فراتر از - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - اندروید در تلفن هوشمند خود نیاز دارند. به لطف - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - این قابلیت، توسعه دهنده می تواند به سادگی و از طریق داک DeX از اندروید به لینوکس سوییچ کرده و به قابلیت هایی مورد نیاز - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - خود دسترسی پیدا کند.

در انتها باید بدانید که سامسونگ هنوز این قابلیت را - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای عموم کاربران منتشر نکرده و در حال حاضر فقط توسعه دهندگان با ثبت نام در این لینک  می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در ادامه می توانید دموی مذکور را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone