🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40243.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پتنت هدست واقعیت مجازی ال جی از طراحی غیرعادی آن خبر می دهد

از ماه ها قبل خبرهایی درباره توسعه یک هدست واقعیت مجازی توسط ال جی به گوش می رسید و حالا پتنتی از این دستگاه منتشر شده که حاکی از طراحی غیرعادی آن است. جالبت ترین ...

از ماه ها قبل خبرهایی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - درباره توسعه یک هدست واقعیت مجازی توسط ال جی به گوش می رسید و حالا پتنتی از این دستگاه منتشر شده که حاکی از طراحی غیرعادی آن است.

جالبت ترین ویژگی این هدست که احتمالا «UltraGear VR» نام خواهد داشت، این است که نمایشگر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن به دو قطعه مجزا تقسیم شده و کاربر می تواند آن را روی گردن خود قرار دهد. تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندرانعلاوه بر این هدست الجی دارای اسپیکرهای داخلی است و تسمه آن هم از طریق یک کلید مدور قابل تنظیم است.

از آنجایی که هنوز مشخصات سخت افزاری UltraGear VR اعلام نشده نمی توان با اطمینان درباره آن صحبت کرد با این وجود احتمالا این هدست هم مانند HTC Vive از سیستم ردیابی SteamVR کمپانی «والو»  بهره می برد.تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندراناگرچه این هدست واقعیت مجازی از طراحی متمایزی بهره می برد با این حال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - موفقیت یک هدست در بازار نه به طراحی آن بلکه به دو فاکتور مهم - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر بستگی دارد که عبارتند از قیمت و نرم افزاری که با آن سازگاری دارد.

از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر فریدون کنار استان مازندران - طرف دیگر این پتنت هم ممکن است مانند بسیاری از طرح های تجاری دیگر به ثمر نرسد اما اغلب کارشناسان از احتمال معرفی آن در نمایشگاه محصولات الکترونیکی CES که دی ماه در لاس وگاس برگزار می شود، خبر داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone