تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32868.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

خطر کلاه برداری با ارز مجازی فوین بیخ گوش ایرانی ها

در اردیبهشت ماه رویترز خبر می دهد که سازمان نظارت بر بازار سرمایه بریتانیا  Financial.org را در لیست هشدار سرمایه گذاران قرار داده، شرکتی که اخیراً فعالیت های هرمی آن به ایران هم کشیده شده. ...

در اردیبهشت ماه رویترز خبر می دهد که سازمان نظارت بر بازار سرمایه بریتانیا  Financial.org را در لیست هشدار سرمایه گذاران قرار داده، شرکتی که اخیراً فعالیت های هرمی آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - به ایران هم کشیده شده. اما تنها یک ماه پس از این ماجرا بدون اطلاع قبلی در حساب فیسبوک این کمپانی اعلام می شود که تغییرات اجباری اعمال شده و برخی از حساب های دلاری به ارزی دیگر تغییر داده شده اند.

اسپانسری تیم فرمول یک در لیست تبلیغات Financial.org

Financial.org شرکتی است که از سال 2016 فعالیت خود را آغاز کرده، در بریتانیا ثبت شده و حتی اسپانسر تیم اتومبیل رانی فرمول یک ویلیامز است. بنا بر گزارش ها این شرکت صدها هزار دلار سرمایه (احتمالاً تا الان بسیار بالاتر از این میزان) از افرادی در آسیا را مدیریت می کند و این در حالی است که حتی مجوز معاملات مالی در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - بسیاری از این کشورها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - را ندارد.

این کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - خود را فعال در زمینه کسب و کار مرتبط با آموزش و با 200 هزار عضو معرفی می کند اما در لیست عمومی شرکت های مجاز اعلام شده از سوی رگولاتوری امور مالی بریتانیا (FCA) برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - خرید و فروش سهام یا اوراق قرضه قرار نداشت تا اینکه به تازگی در لیست هشدار FCA قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران
financial.org اسپانسر تیم اتومبیل رانی فرمول یک ویلیامز

Financial.org در هفته های اخیر رویدادهای تبلیغاتی برای ارز دیجیتال خود، فوین در کوالالامپور مالزی، شانگهای چین، جاکارتای اندونزی و شهرهای دیگری در تایلند و ویتنام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - برگزار کرده است.

چه کشورهایی در مورد فعالیت این شرکت اخطار داده اند؟

تا کنون نهادهایی از 8 کشور از جمله بریتانیا در مورد معامله با این شرکت اخطار داده اند. بر اساس گزارش رگولاتور امنیتی امارات متحده عربی در اردیبهشت ماه اعلام شده بود این شرکت، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - سرمایه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - گذارانی از سراسر آسیا و حوزه خلیج فارس را جذب کرده است.

فیلیپین مجازات حبس تا 21 سال برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - فعالیت های مرتبط در نظر گرفته

نهاد مذکور در مورد معامله با این وبسایت، هر سرویس ارائه شده توسط آن و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - سرمایه گذاری در اوراق بهادار مرتبط با آن هشدار داده بود. علاوه بر این در گزارش گفته شده بود که Financial.org اجازه شرکت در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - معاملات مالی را ندارد. حتی پیش از آن کمیسیون تبادل و امنیت فیلیپین به تجار، کارگزاران، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - دلالان و آژانس هایی که سرمایه گذاری غیر مجاز در شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - هایی از جمله Financial.org را تبلیغ می کردند هشدار و خبر از احتمال مجازات 21 سال زندان داده بود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران

علاوه بر امارات متحده عربی، فیلیپین و بریتانیا، سازمان های قانون گذار دیگری در مالزی، لائوس، سنگاپور، اندونزی و تایلند هم این شرکت را در لیست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - هشدار شرکت های غیر مجاز قرار داده بودند. در مراجعه ای که رویتز به مکان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - دفتر این شرکت در لندن داشته، ادعا شده که نام این شرکت به Mythen تغییر کرده است. علاوه بر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - این تیم فرمول یک ویلیانز نیز پاسخی به رویترز نداده است.

سرمایه گذاری ها در Financial.org کجا می رود؟

17 فرد از چین، اندونزی، مالزی، سنگاپور، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - تایلند، ویتنام و امارات متحده عربی اعلام کرده اند که هر یک بین 3 هزار تا 400 هزار دلار را به Financial.org پرداخت کرده اند. بیشتر آنها ادعا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - کرده اند که پول هایشان در سهام بلو چیپ سرمایه گذاری شده. بلو چیپ به انواعی از سهام ابر شرکت‌ها گفته می‌شود که از نظر کیفیت، اطمینان، قابلیت و توانایی سودآوری شهرتی ملی را دارا باشند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران
برند financial.org روی دماغه خودروی فرمول یک تیم ویلیامز

ادعا شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - با سرمایه ها در شرکت های بزرگ سرمایه گذاری می شود

پیش از این کمپانی در وبسایت خود و به 7 سرمایه گذار اعلام کرده بود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - اگر میزان سرمایه گذاری خود را از 3 هزار دلار به حداقل 10 هزار دلار نرسانند، 20 درصد از سرمایه آنها را ضبط می کند. برای این منظور مهلتی تا انتهای ماه مه (10 خرداد سال 1397) تعیین شده بود. افرادی که درخواست انصراف از سرمایه گذاری را ارائه داده بودند، با رد درخواست مواجه شده بودند.

ماجرای ارز مجازی فوین چیست؟

اما در 21 ژوئن (31 خرداد ماه) خبری مبنی بر بسته شدن حساب های دلاری تمامی سرمایه گذاران و تبدیل آنها به ارز مجازی فوین (Foin) - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - منتشر می شود. با این حال سرمایه گذاران برای فعال کردن حساب های ارز دیجیتالی خود باز هم باید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - مبلغ دیگری بپردازند: این بار 7 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - هزار دلار و البته تنها تا 31 ژوئیه (9 مرداد ماه) ماه به آنها مهلت داده می شود.تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران

حساب برخی کاربران بدون اطلاع قبلی خالی شد

Financial.org می گوید امکان انصراف از سرمایه گذاری در فوین تا سال آینده میلادی وجود ندارد و در عین حال به نظر می رسد دلارهای موجود در حساب های کاربران دیگر وجود خارجی ندارد. «Arnaud Georges» مدیر اجرایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - این شرکت، اعلام کرده این تصمیمات نهایی و غیر قابل بازگشت هستند. او در ادامه گفته که انتظار دارد به اولین میلیاردر فوین بدل شود: «تنها برای یک سال کوتاه صبر کنید تا به سود فراوان خود تحقق بخشید».

او همچنین از سرمایه گذاران یا اعضا گفته:

«شایعه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - شده که سرمایه گذاران یا اعضای نا خشنود تصمیم به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - اقدام قانونی گرفته اند. دادخواست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - های قانونی قطعاً سال ها طول خواهد کشید و هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد و ممکن است شما [سرمایه گذاران] در طول دوره دعوی قضایی فرصت نقد کردن یا تحقق بخشیدن به سود خود را از دست بدهید».

در تماس های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - تلفنی و ایمیلی که رویترز با دفاتر لندن و ابوظبی این شرکت برقرار کرده، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - هیچ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - پاسخی دریافت نشده است.

بازنده ها چه می گویند؟

سرمایه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - گذاری از ژاپن تصویری از حساب کاربری خود را منتشر کرده که بر اساس آن حساب 9 هزار و 800 دلاری ناپدید شده و اکنون - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - 59 فوین دریافت کرده. او اعلام کرده بود دیگر به حساب خود دسترسی ندارد.

فرد دیگری از سنگاپور نیز با انتشار تصویری از حساب خود خبر از صفر شدن حساب 3 هزار دلاری خود داده و البته خبری هم از فوین در حسابش نیست. هر دو این افراد ادعا کرده اند که پیش از ناپدید شدن موجودی دلاری خود هیچ هشداری دریافت نکرده اند.

شنیده می شود از ایران نیز برخی در این شرکت سرمایه گذاری کرده و اکنون به فعالیت در زمینه جذب بیشتر سرمایه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - ادامه می دهند.

***

اگر شما هم در این شرکت سرمایه گذاری کرده اید و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - احتمالاً متضرر شده اید نظرات خود را با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جویبار استان مازندران - بخش «صدای شما» در دیجیاتو مطرح کنید.

می‌توانید گزارش‌های خود را برای دیجیاتو از طریق ایمیل seda[at]digiato.com ارسال کنید. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
جسارتا تعمیرگاه شما آیا اطراف بحرخزر جویبار تعمیرات داره
پاسخ: بله در بحرخزر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone