🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26867.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ Galaxy Book S معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون و قیمت هزار دلاری

رونمایی از گلکسی نوت 10، تنها خبر جذاب رویداد Galaxy Unpacked بامداد امروز نبود. غول کره‌ای دقایقی پیش از لپ‌تاپ جدید Galaxy Book S پرده‌ برداشت که یک لپ‌تاپ نازک و سبک‌وزن ویندوزی است که ...

رونمایی از گلکسی نوت 10، تنها خبر جذاب رویداد Galaxy Unpacked بامداد امروز نبود. غول - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - کره‌ای دقایقی پیش از لپ‌تاپ جدید Galaxy Book S پرده‌ برداشت که یک لپ‌تاپ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - نازک و سبک‌وزن ویندوزی است که به پردازنده اسنپدراگون مجهز شده و برای رقابت مستقیم با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر اپل روانه بازار ‌می‌گردد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان

یقینا یکی از برجسته‌ترین خصوصیات این لپ‌تاپ، طراحی نازک و بدنه خوش‌تراش آن است. لپ‌تاپ جدید سامسونگ فقط 960 گرم وزن دارد در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - عین اینکه از خصوصیات سخت‌افزاری بسیار مطلوبی بهره می‌برد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان

اما خصوصیت دیگری هم هست که توجهات را به سوی خود جلب می‌کند. باتری گلکسی بوک اس نسبت به ابعاد این دستگاه، عمر بسیار خوبی دارد به طوری که سامسونگ ادعا می‌کند که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - با یک بار شارژ می‌توانید به میزان 23 ساعت از آن استفاده کنید. البته برای تأیید صحت و سقم این ادعا باید منتظر عرضه لپ‌تاپ به بازار و نتایج تست‌های بنچمارک بمانیم.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان

از دیگر خصوصیات اعلام شده برای این لپ‌تاپ می‌توان به 8 گیگابایت رم، پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی تا سقف 1 ترابایت، وب‌کم 720p اچ دی، پشتیبانی از LTE و بلوتوث 5.0، حسگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - اثر انگشت و پشتیبانی از ویندوز هلو و فناوری دالبی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - اتموس اشاره نمود.

سامسونگ به غیر از موارد فوق، اعلام کرد که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خرمدره استان زنجان - گلکسی بوک اس با قیمت پایه 999 دلار و در ماه سپتامبر (مهر ماه) سال جاری روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone