🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  5. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26859.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل دسترسی پیام‌رسان‌ها به دیتای پس‌زمینه iOS را محدود می‌کند

به گزارش The Information، اپل تصمیم گرفته برای تماس‌‌های صوتی اینترنتی که به وسیله اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برقرار می‌شوند، محدودیت‌های جدیدی بگذارد. ساختار سیستم عامل iOS به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد پیام‌رسان‌ها هنگام اجرا در ...

به گزارش The Information، اپل تصمیم گرفته برای تماس‌‌های صوتی اینترنتی که به وسیله اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برقرار می‌شوند، محدودیت‌های جدیدی بگذارد. ساختار سیستم عامل iOS به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد پیام‌رسان‌ها هنگام اجرا در پس‌زمینه به جمع‌‌آوری داده از کاربران بپردازند که این موضوع از دیدگاه امنیتی و حریم خصوصی ابدا مسئله خوشایندی نیست.

به همین خاطر شرکت کوپرتینویی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - تصمیم گرفته که دسترسی پیام‌رسان‌ها در پس‌زمینه را فقط به تماس‌های VoIP محدود سازد تا پیام‌رسان‌ها به هیچ داده دیگری دسترسی نداشته باشند. این تغییر یقینا تأثیر بزرگی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - بر اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی همچون فیسبوک مسنجر و واتس اپ خواهد گذشت که هر دو تا امروز با دسترسی‌های صادر شده توسط اپل، می‌توانستند با نصب در iOS به طور پیوسته و بدون - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - محدودیت از کاربران داده جمع‌آوری کنند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان

به عنوان مثال The Information گزارش می‌دهد که واتس اپ از تکنولوژی تماس VoIP برای پیاده‌سازی رمزگذاری سرتاسری استفاده می‌کند. همچنین اسنپ‌چت و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - وی‌چت نیز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - در حال حاضر از تکنولوژی VoIP برای اهدافی فراتر از برقراری تماس‌های صوتی بهره می‌گیرند. اما حالا و با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - تغییر سیاست اپل، که آن را بی سر و صدا در رویداد WWDC 2019 اعلام کرده بود، کاربران - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - iOS حالا حفاظت قدرتمندتری از حریم خصوصی خود را تجربه خواهند کرد.

یکی از دلایل اپل برای ایجاد محدودیت در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - دسترسی به دیتا، اقدامات شرکت‌هایی همچون فیسبوک بوده که بخش اعظم درآمدهایشان را از جمع‌آوری دیتا تأمین می‌کنند. هر چند فیسبوک ادعا می‌کند که هرگز از API طراحی شده برای VoIP اپل برای جمع‌‌آوری دیتا استفاده نکرده است: «صادقانه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - بگوییم، ما از PushKit - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - VoIP API برای ارائه تجربه پیام‌رسانی امن و در کلاس جهانی استفاده می‌کنیم، نه برای جمع‌‌آوری دیتا.»

با این وجود، اظهارات این شرکت‌ها نتوانسته‌اند اپل را وادار به عقب‌نشینی از مواضعش کنند که همیشه خود را یک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - شرکت امنیت محور می‌دانسته و همواره با نقض حریم خصوصی مبارزه می‌کرده است. در هر صورت، اپل در گفتگو با The Information اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها فقط تا آوریل 2020 فرصت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - دارند تا نحوه استفاده‌شان از API مخصوص VoIP را با محدودیت‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید سازگار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر آزادشهر استان گلستان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone