🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26869.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت های جذاب دوربین گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس

آخرین پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ دقایقی پیش از راه رسید و برای نخستین بار مدل پلاس را هم همراه خود دارد. هرچند مدل ۶.۳ اینچی حتی با استاندارهای امروزی هم کوچک به حساب نمی آید ...

آخرین پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ دقایقی پیش از راه رسید و برای نخستین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - بار مدل پلاس را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - هم همراه خود دارد. هرچند مدل ۶.۳ اینچی حتی با استاندارهای امروزی هم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - کوچک به حساب نمی آید اما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - نوت ۱۰ با نمایشگر ۶.۸ اینچی نیم نگاهی به کلاس تبلت ها دارد.

علاوه بر این دو تفاوت عمده دیگر هم بین این دو مدل وجود دارد. در حالی که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده، نسخه پلاس از باتری قوی تر ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل

تفاوت دوم هم به ساختار دوربین اصلی و سنسورهای آن برمی گردد. همانطور که انتظار می رفت، نوت ۱۰ به دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - با گشودگی دیافراگم دوگانه f/1.5 و f/2.4، تله فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده که در کنار هم به ثبت جزییات بیشتر کمک می کند. دوربین اصلی و ثانویه به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده اند. گشودگی دیافراگم لنز برای دوربین ثانویه F/2.1 و برای الترا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - واید F/2.2 ذکر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - شده است.

نسخه پلاس اما علاوه بر این ماژول از حسگر چهارمی به نام زمان پرواز یا ToF نیز بهره می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - برد که امکان تشخیص دقیق عمق را فراهم می کند. شاید در نگاه اول پنل پشت گلکسی نوت ۱۰ میزبان پنج سنسور به نظر می رسد اما دلیل این مساله تنها دو گانه بودن سنسورهای دوربین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - عمق سنج است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل

سیستم ToF از دوربین اصلی و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - حسگر نور فرو سرخ تشکیل شده که امکان اندازه گیری عمق و فاصله اشیاء از کاربر به شکلی دقیق تر میسر می سازند. چنین سیستمی کارایی خود را حین اندازه گیری فواصل کم (در مواردی مثل ثبت تصاویر پرتره) و کاربردهای واقعیت افزوده به خوبی نشان خواهد داد.

سامسونگ همچنین قابلیت جدیدی به نام Live Focus را به گلکسی نوت ۱۰ آورده که امکان فیلمبرداری 4K در حالت بوکه و تار کردن پس زمینه را به کاربر می دهد. با توجه به مجهز بودن مدل پلاس به دوربین ToF احتمالا خروجی این ویدیوها در این نسخه با کیفیت تر از آب در می آید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل

رهاورد دیگر سامسونگ Audio Zoom نام دارد که حین فیلمبرداری با استفاده از سه میکروفون واضح ترین صدای ممکن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - را در میدان دید دوربین گلکسی نوت ۱۰ ضبط کرده و نویزهای اضافی محیط را فیلتر می کند. نکته جالب اینجاست که در صورت زوم روی یک نقطه خاص، صدای آن محدوده تقویت خواهد شد.

قابلیت سوم هم 3D Scanner است که با استفاده از آن می توانید اشیایی با حداکثر طول و عرض و ارتفاع ۸۰ سانتیمتر را اسکن کرده و به مدل سه بعدی تبدیل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - کنید. در کنار این موارد نباید از بهبود Super Steady هم غافل شد که برای کاهش زوم ها تا حداکثر میزان ممکن طرحی شده است.

گلکسی نوت ۱۰ و نسخه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - پلاس آن از نظر دوربین سلفی تفاوتی نداشته و هردو به دوبین ۱۰ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر خلخال استان اردبیل - با لنز F/2.2، و زاویه‌ی دید ۸۰ درجه ای مجهز شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone