🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26857.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آیا شبکه های اجتماعی می توانند تیراندازی های مرگبار را قبل از وقوع پیش بینی کنند؟

تیراندازی در ال پاسو و دیتون طی روزهای گذشته، یکی دیگر از فجایع خونبار آمریکا را رقم زد و حداقل 31 نفر را به کام مرگ نشاند. همان طور که انتظار می رفت دونالد ترامپ ...

تیراندازی در ال پاسو و دیتون طی روزهای گذشته، یکی دیگر از فجایع خونبار آمریکا را رقم زد و حداقل 31 نفر را به کام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - مرگ نشاند. همان طور که انتظار می رفت دونالد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی پس از این دو حادثه، ابتدا انگشت اتهام را به سمت بازی های ویدیویی نشانه رفت و سپس از شرکت های مالک شبکه های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک خواست تا تروریست ها را قبل از حمله شناسایی کنند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان

ترامپ در جریان سخنرانی در کاخ سفید و در پاسخ به تیراندازی در ال پاسو گفت:

«من به وزارت دادگستری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - دستور می دهم با همکاری سازمان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - ها و نهادهای محلی، ایالتی و فدرال و با کمک شرکت های تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - [شبکه های اجتماعی] ابزارهایی را توسعه دهند تا تروریست ها و مهاجمین را قبل از حمله شناسایی کنند.»

در جریان حوادث مرگبار هفته جاری، ابتدا فروشگاه والمارت شهر ال پاسو در تگزاس مورد حمله قرار گرفته و 22 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - نفر کشته شدند. چند ساعت بعد در شهر دیتون ایالت اوهایو شاهد حادثه دیگری بود که 10 نفر (از جمله خود تیرانداز) را به کام مرگ کشاند. تیراندازی در ال پاسو توسط فردی انجام شد که بیانیه نژادپرستانه ای مملو از اظهارات برتری نژادی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - سفیدپوستان را روی وب سایت 8chan منتشر کرده بود. این سایت که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - معمولاً میزان محتوای نفرت انگیز است، به همین دلیل از سوی شرکت های بزرگ دنیای تکنولوژی تحریم شده و از کار افتاده است. با این حال تا جایی که می دانیم، هیچکدام - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - از دو تیرانداز از تصمیم شوم خود در شبکه های اجتماعی حرفی نزده بودند.

ترامپ بعد از تیراندازی در ال پاسو بار سرزنش را به دوش شبکه های اجتماعی انداخت

فرمان مبهم ترامپ، بخشی از سرزنش جمعی نسبت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - به خشونت مسلحانه را روی دوش شبکه اجتماعی می اندازد. این پلتفرم ها به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - اطلاعات شخصی، علایق و نظرات میلیاردها نفر دسترسی دارند و می توانند در آنها کندوکاو کنند. اما تحلیل اطلاعات و شناسایی تهدیدهای واقعی برای خبر دادن به مقامات یک مسئله است، و استفاده از الگوریتم های هوشمند برای شناسایی تروریست های بالقوه مسئله دیگریست.

شرکت هایی مثل گوگل، فیسبوک، توییتر و آمازون همین حالا هم از الگوریتم هایی برای پیش بینی علایق و رفتار کاربران استفاده می کنند تا در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - نهایت بدانند که تمایل به خرید چه کالاهایی دارید. گاهی اوقات این الگوریتم ها بسیار خوب عمل می کنند؛ مثلاً اسپاتیفای به خوبی سلیقه موسیقی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - شما را تشخیص داده و پلی لیست های اختصاصی را برای شما آماده می کند. بنابراین روی کاغذ، این شرکت ها می توانند از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - فناوری مشابه برای تشخیص مهاجمین و تروریست ها هم استفاده کنند.

«شلی پالمر» محقق و مشاور حوزه تکنولوژی و مارکتینگ در این باره می گوید:

«برای یک الگوریتم، ارزیابی احتمال خرید یک جفت کفش خاص توسط شما تفاوت چندانی با احتمال تیراندازی کور و کشتار جمعی ندارد. فقط کافیست داده های مناسب و کافی را در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - اختیارش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - قرار دهیم.»

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان

با این حال پیشگیری از تیراندازی کور و حملات تروریستی قبل از اتفاق، سؤالات حقوقی مهمی را در پی خواهد داشت: چطور می توان یک فرد خشمگین در شبکه های اجتماعی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - را از یک تروریست مصمم تفکیک کرد؟ آیا می توان فردی را به خاطر احتمال انجام حمله تروریستی، آن هم بر اساس پیش بینی کامپیوتر، دستگیر و متهم نمود؟

سخنگوی توییتر در مورد فرمان ترامپ و امکان پذیری آن صحبت نمی کند، اما می گوید این شرکت فقط در نیمه دوم سال 2018 میلادی بیش از 166 هزار حساب کاربری را به خاطر اشاعه تروریسم مسدود کرده است. سیاست های توییتر به کاربران اجازه نمی دهد در مورد «آسیب جدی فیزیکی، مرگ یا بیماری یک فرد یا گروهی از افراد» صحبت کنند و خشونت را رواج دهند.

توییتر در صورت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - درخواست مقامات و به منظور تسهیل روند تحقیقات، اطلاعات - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهد اما هیچوقت به شکل سرخود اقدام به جداسازی اکانت های خاص - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - یا شناسایی صاحب اکانت نمی کند. حتی اگر چنین کاری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - هم انجام دهد، سازمان های اطلاعاتی آمریکا مثل FBI توانایی بررسی و زیر نظر گرفتن 166 هزار نفر را نخواهند داشت.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان

فیسبوک هنوز در این زمینه و نحوه همکاری با نهادهای ایالتی و دولتی اظهار نظر نکرده است. البته این شرکت سابقه خوبی در زمینه حریم شخصی و پیشگیری از نفرت پراکنی ندارد. سیاست های فیسبوک برای جلوگیری از خشونت و نفرت در این پلتفرم شبکه اجتماعی بسیار طولانی و کامل است، ولی تصمیم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - گیری در مورد حذف محتوا و مسدود کردن حساب های کاربری در نهایت به تیم انسانی کنترل محتوا بر می گردد.

حتی اگر فردی دقیقاً قبل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - از انجام حمله تروریستی و تیراندازی کور به انتشار پست در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - شبکه های اجتماعی اقدام کند، باز هم احتمال اینکه سیاست های کلی توییتر و فیسبوک را زیر پا گذاشته و به عنوان تروریست بالقوه شناسایی شود بسیار اندک است. به عنوان مثال فردی که سه نفر را در فستیوال گارلیک گیلروی در کالیفرنیای شمالی به قتل رساند، پیش از انجام این عمل در اینستاگرام از قیمت بسیار بالای غذاها شکایت داشت. او همچنین فالوورهایش را به مطالعه کتاب نژادپرستانه محبوب ملی گرایان متعلق به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - قرن نوزدهم تشویق کرده بود.

با جستجوی ساده در توییتر و اینستاگرام به موارد متعدد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - مهاجرستیزی و نژادپرستی می رسیم

جستجوی ساده در توییتر و اینستاگرام، شما - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - را به موارد مشابه متعددی از مهاجرستیزی و نژادپرستی می رساند، یعنی چیزی شبیه مهاجمی که تیراندازی در ال پاسو را ترتیب داد. مهاجم حادثه کنیسه پیتسبورگ در سال 2018 و تیراندازی در مسجد کرایستچرچ در ماه مارس سال جاری هم در فضای وب و شبکه های اجتماعی از ملی گرایی و برتری سفیدپوست ها صحبت کرده بودند. شرکت های فناوری می توانند الگوریتم هایی را برای شناسایی چنین رفتارهایی و زیر نظر گرفتن این دست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران توسعه دهند، ولی این کار به تغییر گسترده در سیاست های محرمانگی نیاز دارد. در واقع آنها باید قبل از اینکه کسی بتواند فرد یا گروه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - دیگری را تهدید کند، حساب کاربری او را مسدود کرده و موضوع را به مقامات اطلاع دهند.

البته صحت عملکرد این الگوریتم ها نیز همیشه جای سؤال خواهد داشت. کنسرسیوم مشارکت در هوش مصنوعی (Partnership on AI) که آینده هوش مصنوعی را زیر نظر دارد، تحقیق جامعی را روی الگوریتم های پیش بینی جرم و جنایت انجام داده است. جمع بندی آنها نشان می دهد این ابزارها را نباید به تنهایی استفاده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - کرد و بر اساس نتایج آنها، تصمیم به بازداشت یا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - زندانی کردن افراد گرفت.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان

این سازمان در گزارش خود می نویسد:

«اگرچه استفاده از این ابزارها تا حدی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - می تواند خطای انسانی را در سیستم عدالت کیفری کاهش دهد، اما نمی توان از انها انتظار داشت کاملاً عینی و بی طرفانه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - عمل کنند، چون اطلاعاتی که دریافت می کنند به هیچ وجه خنثی و بدون جهت نیست.»

الگوریتم ها در حال حاضر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - به راحتی اشتباه می کنند یا می توان از آنها سوء استفاده کرد. هر روز تبلیغات آنلاین پیشنهادات زیادی به شما - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - می دهند که علاقه ای به خرید یا استفاده از آنها ندارید. بعضی از گروه های افراطی راست تندرو از الگوریتم های یوتیوب برای اشاعه محتوای مهاجرستیزی و نژادپرستی استفاده می کردند تا اینکه گوگل ماه گذشته الگوریتم های خودش را تغییر داد. باز هم پیشگیری از افراطی گری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - یک مسئله است و پیش بینی جرائم آتی، مبحث دیگریست.

وزارت دادگستری آمریکا هم هنوز در مورد سخنان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - ترامپ اظهار نظر نکرده است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - و به نظر نمی رسد که فعلاً برنامه مدون و مشخصی برای این کار وجود داشته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - باشد. شاید به یک «هارولد فینچ» و کامپیوتر اسرارآمیزش نیاز داریم تا بتواند تروریست های بالقوه را شناسایی کند؛ البته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر اردستان استان اصفهان - اگر دولت آمریکا این افراد را «غیر مرتبط» تشخیص ندهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone