🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26861.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی اقتصادی ال جی K20 رسما معرفی شد

روز گذشته ال جی عضو جدیدی به نام K20 را به خانواده گوشی های اقتصادی سری K خود اضافه کرد که همچون نسخه های قبلی اش ارزان است. شاید بد نباشد اشاره کنیم که ال ...

روز گذشته ال جی عضو جدیدی به نام K20 را به خانواده گوشی های اقتصادی سری K خود اضافه کرد که همچون نسخه های قبلی اش ارزان است. شاید بد نباشد اشاره کنیم که ال جی دو سال پیش محصولی دقیقا با همین نام را به بازار عرضه - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرده بود و حالا آن را با چند به روز رسانی مجددا معرفی کرده است.

همانطور که در ابتدای این خبر اشاره کردیم ال جی K20 یک گوشی اقتصادی است و به همین خاطر امکاناتش هم در سطح ابتدایی قرار دارند. برای مثال این موبایل به یک چیپست پایین رده اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز شده و یک گیگابایت - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان

 

اما ال جی K20 نکات مثبت و قابل توجهی هم - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد؛ برای مثال این گوشی به یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی فول ویژن با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیسلی تازه ترین محصول اقتصادی ال جی نیز از فلاش بهره می برد - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا کاربران بتوانند بهترین تجربه عکاسی را در نور کم داشته باشند. علاوه بر اینها شرکت سازنده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را هم در بخش پشتی بدنه در نظر گرفته که شاید در نگاه نخست ضعیف به نظر برسد اما در گوشی های اقتصادی کاملا عادی است.

ال جی دوام این گوشی را در سطح نظامی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - توصیف کرده است

نکته جالب توجه اینکه ال جی ادعا نموده این گوشی استاندارد MIL-STD-810G را دارد و دوام آن در سطح نظامی است. انرژی کلیه قطعات داخلی این موبایل از طریق یک باتری ۳ هزار میلی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - آمپر ساعتی تامین می شود و همراه با نسخه پای اندروید گو به بازار عرضه می گردد.

امکان خرید ال جی K20 با قیمت ۱۰۰ یورو از همین حالا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان - در انگلستان و کشورهای اروپایی فراهم است و علاقمندان میتوانند آن را در دو رنگ مشکی و آبی تهیه کنند. هنوز حرفی از عرضه آن به سایر نقاط دنیا به میان نیامده است.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر کوچصفهان استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone