🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26847.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایده مهار راکت الکترون هنگام بازگشت به زمین بوسیله هلیکوپتر [تماشا کنید]

شرکت فضایی «راکت لب» (Rocket Lab) قصد دارد به تقلید از اسپیس ایکس راکت الکترون (Electron) را به سلامت روی زمین فرود آورده و از آن در مأموریت های بعدی استفاده کند. این شرکت قصد ...

شرکت فضایی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - «راکت لب» (Rocket Lab) قصد دارد به تقلید از اسپیس ایکس راکت الکترون (Electron) را به سلامت روی زمین فرود آورده و از آن در مأموریت های بعدی استفاده کند. این شرکت قصد دارد هنگام بازگشت راکت هایش به زمین، آنها را به کمک چتر و هلیکوپتر مهار کند.

راکت لب هدف اصلی استفاده مجدد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - از راکت الکترون خود را آماده سازی سریع آن برای پرتاب های بعدی عنوان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - کرده است. این شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - امیدوار است با مهار - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - راکت های خود مابین زمین و هوا، آنها را هر چه سریع تر به جایگاه پرتاب بازگردانده و در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - پرتاب های بعدی به کار گیرد. تعدادی از دستگاه های راکت از انرژی الکتریکی تغذیه می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - کنند که این مسئله پرتاب سریع آن را آسان تر می کند. این شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - ویدیویی از ایده مهار راکت مابین آسمان و زمین منتشر کرده که می بینید:

بعد از پرتاب الکترون و رفتن آن به سمت فضا، بخش پایینی راکت از آن جدا شده و به طرف - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - زمین سقوط می کند، بخش بالایی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - به حرکت خود در فضا تا رسیدن به مدار زمین ادامه می دهد. راکت لب قصد دارد ابتدا سرعت سقوط قسمت پایینی راکت را بوسیله چتر کاهش دهد. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - سپس یک هلیکوپتر بعد از برخاستن از روی کشتی، راکت را در آسمان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - مهار کرده و آن را به کشتی باز می گرداند.

همانطور که می بینید با اینکه شیوه فرود راکت الکترون شباهت های زیادی به شیوه فرود راکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - فالکون 9 اسپیس ایکس دارد، اما تفاوت اصلی در این است که الکترون توانایی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - فرود به کمک موتور خود را ندارد. علت اصلی این موضوع اندازه کوچک موتور این راکت در مقایسه با فالکون 9 است. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - این راکت حدود 17 متر ارتفاع - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - داشته و تنها توانایی حمل 225 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - کیلوگرم محموله را دارد که در مقایسه با ظرفیت بار تقریبا 22 تنی فالکون 9 بسیار ناچیز است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان  استان خراسان

راکت لب قرار است - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - در طی چندین مأموریت و با به روز رسانی گسترده الکترون آن را برای مهار بوسیله هلیکوپتر آماده کند. در حال حاضر هدف اصلی سازنده این است که راکت ابتدا سالم به اتمسفر زمین رسیده و بعد بوسیله هلیکوپتر مهار شود.

راکت لب امیدوار است با استفاده مجدد از راکت الکترون، تعداد پرتاب های خود در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - طول سال را به 120 پرتاب افزایش دهد که رقم فوق العاده ای برای این شرکت کوچک محسوب می شود. راکت لب که سال 2017 برای نخستین مرتبه راکت به فضا پرتاب کرد، در سال جاری میلادی سه پرتاب انجام داده است. این شرکت قصد دارد برای افزایش تعداد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - پرتاب راکت های خود، علاوه بر جایگاه پرتاب اصلی این شرکت در نیوزلند، جایگاه دیگری نیز در ویرجینیا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر خراسان استان خراسان - آمریکا احداث کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone