🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26856.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گلدیران رسما از خانواده تلویزیون‌های «جی پلاس» رونمایی کرد [تماشا کنید]

اواخر سال گذشته بود که شنیده‌های دیجیاتو از ورود برندی جدید به بازار لوازم الکترونیکی کشورمان حکایت می کرد. اکنون و پس از گذشت چند ماه، تلویزیون‌های «جی پلاس» رسما معرفی شده و آماده ورود ...

اواخر سال گذشته بود که شنیده‌های دیجیاتو از ورود برندی جدید به بازار لوازم الکترونیکی کشورمان حکایت می کرد. اکنون و پس از گذشت چند ماه، تلویزیون‌های «جی پلاس» رسما معرفی شده و آماده ورود به بازار ایران هستند.

شرکت گلدیران که تا کنون نام آن را همواره در کنار ال جی می‌دیدیم، صاحب این برند جدید است و امید دارد با تجربه‌ای که سال ها در کنار شرکت کره‌ای به دست آورده، بتواند راه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - تلویزیون‌های جدید را به خانه کاربران ایرانی باز کند.

گلدیران تا پیش از این در کارخانه‌های خود وظیفه مونتاژ محصولات ال جی را بر عهده داشت و در نزدیک به ۱۰۰۰ فروشگاه، عرضه این محصولات را عهده دار بود؛ اما پس از تحریم ها واردات با مشکلاتی جدی مواجه شد و بازار لوازم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - خانگی کشور شوک عجیبی را پشت سر گذاشت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان

به گفته «علیرضا لاهیجانیان»، مدیر بازاریابی گلدیران، این شرکت همواره رؤیای ایجاد یک برند ایرانی را در سر می پرورانده و اکنون و با توجه به شرایط پیش آمده برای بازار، آنچه که در سر داشته را سرعت بخشیده و با تلویزیون های G Plus می خواهد میزبانی درخور برای چشمان کاربران باشد.

هرچند پیش از این مسئولین ال جی در گفتگو با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیجیاتو اعلام کرده بودند که تلویزیون های جی پلاس قرار نیست - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - در برند شاپ های ال جی به فروش برسند، اما - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - اکنون به نظر می رسد که این موضوع - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دست خوش تغییر شده و این محوصلات در فروشگاه های گلدیران عرضه خواهند شد. لاهیجانیان دلیل این موضوع را گذشت چندین ماه از تحویل آخرین محموله محصولات ال جی، و نبود چشم انداز مشخص برای آینده محصولات کره ای عنوان می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان

تلویزیون های جی پلاس که در رنج قیمتی ۲ تا ۱۰ میلیون تومان قرار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است به فروش برسند، در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سه سری در اختیار کاربران هستند؛ سری Stellar - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با کیفیت تصویر Ultra - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - HD و اندروید ۶ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - پرچمداران خانواده به شمار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - می روند و سری Style نیز با کیفیت تصویر Full HD - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - میان رده های جی پلاس هستند. برای کاربرانی که به دنبال محصول با قیمت مناسب‌تر می گردند نیز سری اقتصادی Power تدارک دیده شده که کیفیت تصویر HD را در تلویزیونی با ابعاد ۳۲ اینچ ارائه می کند.

به گفته «عباس کایینی»، مدیرعامل گلدیران، تولید و مونتاژ محصولات این شرکت قرار نیست به تلویزیون محدود شود و گلدیران در تلاش است تا در آینده ماشین لباس شویی، یخچال، مانیتور و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - حتی موبایل را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone