🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26852.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه خدمات شرکت‌های گارانتی USB Flash Drive در ایران

چه به آن بگویید فلش و چه بگویید USB فرقی ندارد چرا که هر دوی این واژه‌ها غلط است. دستگاه USB Flash Drive همان دستگاه کوچکی‌ است که امروزه تقریبا اکثر ما با آن سر و ...

چه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - به آن بگویید فلش و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - چه بگویید USB فرقی ندارد چرا که هر دوی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - این واژه‌ها غلط است. دستگاه USB Flash Drive همان دستگاه کوچکی‌ است که امروزه تقریبا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - اکثر ما با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - آن سر و کار داریم و این حافظه‌های کوچک را در اغلب موارد با خود به همراه داریم. USB Flash Driveها در ظرفیت‌های مختلف و برندهای گوناگونی تولید می‌شوند و احتمالا موقع تهیه کردن آنها با انبوهی از مدل‌ها روبرو خواهید شد که انتخاب شما را سخت‌تر می‌کند.

در این مقاله اما قصد داریم به مبحثی فرعی اما به شدت مهمی از USB Flash Driveها بپردازیم که شاید به اشتباه کمتر مورد توجه قرار بگیرد ولی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - می‌تواند در برخی موارد تضمین یک عمر کارکرد محصول شما را به همراه داشته باشد: گارانتی دستگاه‌های USB Flash Drive.

کالاهای الکترونیکی مربوط به ذخیره اطلاعات از آن دسته کالاهایی است که گارانتی آن مهم تلقی شده و قبل از خرید بهتر است که شرایط گارانتی خوب سنجیده شود. دستگاه‌های USB Flash Drive و گارانتی‌شان معمولا در هیچ جای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - دنیا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - شامل بازپس گیری اطلاعات نمی‌شود و برای همین هم باید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - از نگه داشتن اطلاعات حیاتی و مهم در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - این دستگاه‌ها خودداری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - کرد.

در شرایط فعلی بازار و مخصوصاً با توجه به گران شدن قطعات الکترونیکی در کشور، باید با دقت بیشتری محصولات را انتخاب کرد و در این بین نباید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - از اهمیت گارانتی این کالاها نیز غافل ماند. در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به چهار شرکت گارانتی کننده‌ مهمی که در زمینه USB Flash Drive در کشور فعالیت دارند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران

آونگ

شرکت آونگ نماینده انحصاری برند ADATA است و خدمات گارانتی پس از فروش تکمیلی USB Flash Drive‌های این برند را نیز انجام می‌دهد. آونگ در تمامی مراکز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - استان‌های کشور نمایندگی خدمات پس از فروش دارد.

USB Flash Drive های آونگ گارانتی مادام‌العمر یا همان لایف‌تایم را دارند و هیچ محدودیتی در تعداد دفعات عوض کردن کالای معیوب با کالای نو ندارند؛ یعنی اگر یک کالا در طول ۵ سال چندین بار هم خراب شد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - کاربر می‌تواند هر بار با مراجعه به گارانتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - این شرکت یک محصول نو دریافت کند.

این شرکت برای پذیرش قطعه برای ورود به چرخه خدمات گارانتی، صرفا خود محصول را از کاربر می‌خواهد و نه جعبه یا کارت گارانتی و یا هولوگرام آن. البته خود - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - محصول نیز می‌بایست از شرایط فیزیکی گارانتی خارج نشده باشد.

آونگ در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - صورت تشخیص، کالای معیوب را با کالای نو تعویض خواهد کرد و اعلام کرده که در صورت عدم موجودی محصول، کالایی جدید با همان مشخصات فنی را بدون دریافت مابه‌التفاوت قیمت و رایگان به کاربر عرضه می‌کند.

همچنین آونگ خدمات ارتقا محصول را نیز دارد. ارتقای محصول به این معنی است که در صورتی که مشتری قصد تعویض کالای خراب خود را داشته باشد و بخواهد به جای مدل کالای خود مدل بالاتری را دریافت کند؛ آونگ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - با اخد مابه التفاوت کالای مورد نظر مشتری را ارائه خواهد داد.

متین

شرکت متین در زمینه USB Flash Drive با برندهای متنوعی کار می‌کند و تمامی این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - برندها فقط در صورت داشتن گارانتی متین، محصولاتی اورجینال هستند. متین وارد کننده برندهای Silicon Power،Pqi، Emtec، Kodak، Apacer، Kingstar، Energizer در زمینه USB Flash Drive‌ است و برخی از این محصولات دارای گارانتی مادام‌العمر یا همان لایف‌تایم هستند.

خدمات کارانتی متین سراسری و کل استان‌های کشور را شامل می‌شود. همچنین گارانتی این شرکت برای محصولات یو‌اس‌بی فلش درایو لایف‌تایم (مادام‌العمر) بوده ولی بنا بر اطلاعات مندرج شده در سایت این شرکت فعلا دو برند انرژایزر و امتک گارانتی فعالی در حال حاضر ندارند و محصولات USB Flash Drive برند کینگ استار نیز سه سال ضمانت دارند. همچنین به گفته تیم پشتیبانی در محصولاتی که گارانتی لایف تایم وجود دارد، فقط یک بار می‌توان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - از ویژگی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - گارانتی تعویض استفاده کرد و در باقی موارد شرکت سعی می‌کند که مشکل را نرم‌افزاری حل بنماید.

شرکت متین همچنین اعلام کرده که در صورت عدم موجودی محصول، کالایی جدید را بدون دریافت مابه‌التفاوت قیمت و به طور رایگان به مشتریان خود عرضه می‌کند.

این شرکت برای پذیرش قطعه برای ورود به چرخه خدمات گارانتی، هم جعبه (پک محصول) و هم هولوگرام مربوطه را از مشتریان می‌خواهد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - چرا که باید از صحت اصل بودن کالا مطمئن باشد.

ایران رهجو

شرکت ایران رهجو در حیطه USB Flash - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - Drive دو برند Sandisk و Sony را پوشش می‌دهد و هر دو برند با اینکه پیش‌تر گارانتی لایف‌تایم داشتند ولی اخیرا تمامی محصولات هر دو برند با گارانتی سه ساله و با محدودیت یک بار تعویض در طول مدت زمان گارانتی عرضه می‌شوند.

کاربر برای دریافت خدمات پس از فروش گارانتی USB Flash Drive از این شرکت باید جعبه و هولوگرام (برای برند Sandsik و کارت گارانتی (برای برند Sony) را به همراه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - داشته باشد. همچنین برای دریافت خدمات گارانتی باید محصول به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - دفتر مرکزی ایران رهجو واقع در خیابان سمیه در شهر تهران فرستاده شود و این شرکت در هیچ استانی نمایندگی برای ارائه این خدمات ندارد.

روش کار ایران رهجو نیز چنین است که در صورت عدم موجودی محصول، کالایی جدید را با دریافت مابه‌التفاوت قیمت به مشتریان خود عرضه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند.

داده پرداز رایانه تلاش

شرکت داده پرداز رایانه تلاش USB Flash Driveهای با برندهای HP و PNY و Galexbit را پشتیبانی می‌کند. مدت زمان گارانتی محصولات این شرکت متنوع است چرا که برخی از کالاهای وارد شده دیگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - تولید نمی‌شود و برای همین گارانتی برخی کالاهای قدیمی نهایتا تا چند ماه آینده است اما محصولات جدید این شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - (مدل‌های جدید HP و تمامی مدل‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - برند Galexbit) همگی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - گارانتی مادام‌العمر (لایف‌تایم) را دارند.

مدل‌های جدید HP با اینکه گارانتی لایف‌تایم دارند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - اما محدودیت یک بار تعویض را دارند و بار دوم محصول تعویض نخواهد شد ولی مدلهای متعلق به برند Galexbit - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر بهشهر استان مازندران - در حال حاضر بدون محدودیت تعداد دفعات تعویض عرضه می‌شوند.

شرکت داده پرداز رایانه تلاش اذعان دارد که گارانتی لایف‌تایم به معنای ضمانت محصول تا زمان تولید محصول است و برای همین هم هر محصولی بعد از آنکه روند تولید آن توسط کارخانه متوقف شود، از شرایط گارانتی خارج خواهد شد.

داده پرداز رایانه تلاش برای ارائه خدمات گارانتی نیاز به پک و هولوگرام محصول دارد و خدمات گارانتی خود را در ۵ استان مازندران، گیلان،تهران، مشهد، اصفهان عرضه می‌کند.

نکته مهم:

اطلاعات این مقاله بر اساس مندرجات سایت‌های این چهار شرکتِ گارانتی‌کننده هاردهای اکسترنال و تماس تلفنی خبرنگار دیجیاتو با کارشناسان آنها بوده است. اگر تجربه‌ای در زمینه استفاده از خدمات این شرکت‌ها دارید، در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone