🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26876.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 [تماشا کنید]

سامسونگ مدتهاست که بیشترین سهم از بازار موبایل جهانی را در اختیار دارد و در کشورمان هم پرفروش ترین برند محسوب می شود. این شرکت هر سال دو سری پرچمدار معرفی می کند و حالا ...

سامسونگ مدتهاست که بیشترین سهم از بازار موبایل جهانی را - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - در اختیار دارد و در کشورمان هم پرفروش ترین برند محسوب می شود. این شرکت هر سال دو سری پرچمدار معرفی می کند و حالا زمان رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 رسیده است.

مثل همیشه، امسال هم تقریباً تمام ویژگی های خانواده گلکسی نوت 10 را می دانیم. سامسونگ تا چند ساعت دیگر از گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 5G - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - رونمایی خواهد کرد. این سه گوشی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - ترکیبی از جدیدترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - روز، دنیای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - موبایل را یک گام دیگر به جلو می رانند. نسل جدید قلم اس پن هم این تجربه هیجان انگیز را کامل می کند. انتظارات از رویداد معرفی گلکسی نوت 10 را می توانید از این لینک مطالعه کنید.

نیم ساعت بعد از نیمه شب، یعنی رأس - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه با دیجیاتو همراه باشید تا مراسم رونمایی از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - خانواده گلکسی نوت 10 را به شکل زنده از دیجیاتو تماشا کنیم و ببینیم که سامسونگ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - این بار چه محصولاتی را به دنیای موبایل هدیه می دهد. در این برنامه «مانی قاسمی» - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - سردبیر دیجیاتو و «امیر مستکین» دبیر ارشد دیجیاتو با شما همراه خواهند بود. در ادامه می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - توانید این برنامه را تماشا کنید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone