🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26848.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم با دانلودهای مشکوک برخورد جدی‌تری خواهد داشت

گوگل برای محافظت از کاربران مرورگر کروم در برابر تهدیدات امنیتی، تدابیر متعددی اندیشیده که یکی از جدیدترین آن‌ها برنامه محافظت پیشرفته (Advanced Protection Program) نام دارد. با این رویکرد کروم می‌تواند از افرادی که ...

گوگل برای محافظت از کاربران مرورگر کروم در برابر تهدیدات امنیتی، تدابیر متعددی اندیشیده که یکی از جدیدترین آن‌ها برنامه محافظت پیشرفته (Advanced - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - Protection Program) نام دارد. با این رویکرد کروم می‌تواند از افرادی که ریسک بالایی برای هک شدن دارند، محافظت بهتر و قدرتمندتری به عمل بیاورد.

به لطف برنامه محافظت پیشرفته کاربرانی که همگام‌سازی حساب کاربری خود در کروم را فعال کرده‌اند حالا در برابر دانلودهای مشکوک بهتر از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - قبل محافظت می‌شوند. بدین صورت که مرورگر برای دانلود بعضی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - فایل‌ها پیام‌های هشدار بیشتری به کاربر می‌دهد، و حتی قادر است بعضی دانلودها را به طور کامل مسدود سازد.

با این رویه گوگل امیدوار است که هکرها نتوانند کاربران را برای دانلود بدافزارها فریب داده یا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - آن‌ها را مجبور به انجام این کار کنند. برخورد شدیدتر با فایل‌های دانلودی در مرورگر از اینجا نشأت گرفته که طبق تحقیقات گوگل، اکثر هکرها این روزها برای پیشبرد اهداف - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - خود ارسال ایمیل را کنار گذشته و به بارگذاری مستقیم فایل‌های مخرب در رایانه میزبان روی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - آورده‌اند که احتمال کلیک روی لینک‌های دانلود آن‌ها توسط کاربران بیشتر است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران

البته شکی نیست که راهکار فعلی گوگل کروم، راهکاری موقتی است چرا که خالقان بدافزار همیشه راهی می‌یابند که فایل‌های مخرب را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - بدون نیاز به دانلود از سوی کاربر وارد رایانه قربانیان کنند. با این وجود گوگل تصمیم دارد که در برابر هکرها عقب‌نشینی نکرده و تا جای ممکن بهترین تدابیر امنیتی را برای کاهش تهدیدات اینترنتی در مرورگر خود در نظر بگیرد.

طبیعتا عقب‌نشینی گوگل در تقویت امنیت کروم، می‌تواند در چشم هکرها یک نقطه ضعف - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - برداشت شده و این افراد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - سودجو را برای عملی کردن نقشه‌های مجرمانه‌شان مصمم‌تر سازد. با این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر چالوس استان مازندران - حساب اگر نمی‌خواهید قربانی حملات هکرها شوید، بهتر است همیشه آخرین نسخه مرورگر کروم را در دیوایس‌های هوشمندتان نصب کرده باشید.

برای دانلود آخرین نسخه گوگل کروم به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone