🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: دلیل کارنکردن کولرگازی روی دورتند چیست؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26878.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تخفیف اشتراک فیلیمو برای خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن

خریداران تلویزیون‌های هوشمند «ایکس ویژن» از این پس می‌توانند به آرشیو بزرگ فیلم و سریال «فیلیمو» دسترسی داشته باشند. بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت «مادیران»، از این پس اپلیکیشن فیلیمو با حدود بیست هزار فیلم ...

خریداران تلویزیون‌های هوشمند «ایکس ویژن» از این پس می‌توانند به آرشیو بزرگ فیلم و سریال «فیلیمو» دسترسی داشته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - باشند. بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت «مادیران»، از این پس اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - فیلیمو با حدود بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت پیش‌فرض در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن نصب می‌شود و همچنین خریداران این محصول می‌توانند از اشتراک رایگان یک ماهه و تخفیف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - برای خرید اشتراک سالانه برخوردار شوند.

با اپلیکیشن فیلیمو کاربران می‌توانند به راحتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - به حدود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته و حتی با سرعت کم اینترنت و بدون نگرانی بابت حجم مصرفی اینترنت خود و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از تماشای آنها در تلویزیون‌های 4K و Full HD ایکس ویژن، لذت ببرند. دکتر «علیرضا عبدی» مدیر بازاریابی مادیران در گفتگو با دیجیاتو در مورد اینکه همکاری مادیران و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - فیلیمو تا چه اندازه می‌تواند باعث افزایش علاقه خریداران ایرانی به تلویزیون ایکس ویژن شود، گفت:

«بسیاری از خریداران محصولات ایکس ویژن جوانان هستند و تاثیرگذاری نظرات نوجوانان نیز در خانواده برای خرید محصولات صوتی و تصویری بسیار زیاد شده است همچنین عمده طرافداران اپلیکیشن فیلیمو نیز همین قشر از افراد جامعه هستند که علاقمند هستند فیلم‌ها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - و سریال‌ها را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - با کیفیت تصویر بالا، صدای قدرتمند و صفحه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - نمایش بزرگ تلویزیون تماشا کنند. ما فکر می‌کنیم نصب این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - و همچنین اشتراک رایگانی که به خریداران ارائه می‌شود، کار را برای مشتریان راحت کرده و برای آنها جذاب خواهد بود.»

عبدی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همین همکاری با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - سایر پلتفرم‌های ویدیویی ایرانی انجام خواهد شد یا خیر، می‌گوید فیلیمو یکی از قدیمی‌ترین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - و قدرتمند‌ترین پلتفرم‌های ویدئویی است که سهم بازار مناسبی دارد و به همین دلیل مادیران معتقد است این همکاری دست آوردهایی برای هر دو طرف خواهد داشت. اینطور که مدیر بازاریابی مادیران به دیجیاتو گفته آنها فعلا برنامه‌ای برای همکاری با سایر پلتفرم‌های مشابه ندارند.

 

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان

 

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن به دلیل داشتن سیستم عامل اندروید باعث شده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی به اپلیکیشن‌های گوناگونی دسترسی داشته باشند و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - از امکانات هوشمند تلویزیون خود استفاده کنند. ایکس ویژن علاوه بر نصب اپلیکیشن فیلیمو به صورت پیشفرض، یک ماه اشتراک رایگان تا ۳۰ درصد تخفیف را برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - خرید اشتراک سالانه به خریداران تلویزیون‌های هوشمند خود هدیه می‌دهد. با این اپلیکیشن در تلویزیون‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - هوشمند ایکس ویژن امکاناتی نظیر، جست‌وجو در دسته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - بندی‌های منظم بر اساس ژانر و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - نوع فیلم و همچنین تنظیم کیفیت پخش فیلم با هر سرعت اینترنت وجود دارد. - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - علاوه بر آن، حجم اینترنت مصرفی برای تماشا و دانلود فیلم روی اپراتورها و اینترنت‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - منتخب رایگان است - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - و برای اپراتورهای دیگر با تخفیف خواهد بود.

تلویزیون‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - هوشمند ایکس ویژن اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوب دیگری را به صورت پیش‌فرض ارائه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - داده‌ کرده‌اند که در زمینه‌های مختلف خبری، وضعیت آب و هوا و خرید آنلاین قرار می‌گیرند.

گفتنی‌ست تلویزیون ایکس ویژن 49XTU725 به عنوان یک محصول میان رده در بین تلویزیون‌های این شرکت مورد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر سیاهکل استان گیلان - بررسی دیجیاتو قرار گرفت که می‌توانید بررسی آن را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone