🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26870.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 [قسمت دوم]

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از ...

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از نرم افزار‌های تقلبی و بیهوده را از بین برده تا جای امکان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - بهترین نرم افزار‌ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 بپردازیم. در قسمت اول به معرفی بهترین برنامه های ویندوز در دسته بندی‌های ذخیره سازی ابری، غذا و نوشیدنی و مدیریت و ویرایش تصاویر پرداختیم.

در قسمت دوم می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های حوزه‌های پخش کننده‌های صوتی، اخبار و ورزش و توسعه و بهره‌وری را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پخش کننده‌های صوتی

پخش موسیقی در ویندوز 10 یکی از نیاز‌های عادی کاربران است. در این بخش به معرفی چند پخش کننده‌ی صوتی و اپلیکیشن‌های استریم صوتی خواهیم پرداخت.

TuneIn Radio

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

نرم افزار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - TuneIn Radio در واقع یک رادیوی اینترنتی کاملا رایگان است. این اپلیکیشن معروف به عنوان یکی از نرم افزار‌های فروشگاه مایکروسافت در دسترس کاربران ویندوز 10‌ قرار گرفته است و افراد می‌توانند به کانال‌های مختلفی که دارد گوش کنند.

VEVO

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

این نرم افزار دسترسی کامل به سرویس‌های Vevo را در اختیار کاربران ویندوز 10 قرار می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن یاد شده می‌توانید به آخرین موزیک ویدیو‌ها، کنسرت‌های زنده و آهنگ‌های جدید عرضه شده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - توسط هنرمندان مختلف دسترسی داشته باشید. البته برخی رویداد‌های زنده رایگان نیستند و برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - تماشایشان باید هزینه کنید.

Musicxmatch

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

نرم افزار Musicxmatch یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تشخیص موسیقی به شمار می‌رود. اپ یاد شده مانند Shaazam و Soundhound می‌تواند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - با شنیدن بخشی از یک موسیقی نسخه‌ی کامل آن را بیابد و حتی نام هنرمند و آهنگ را نیز تشخیص دهد.

علاوه بر این Musicxmatch می‌تواند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - به کتابخانه‌ی موسیقی‌های ذخیره شده در حافظه‌ی کامپیوتر دسترسی پیدا کند و تبدیل به یک پخش کننده‌ی قابل اعتماد شود. یکی از مزیت‌های اصلی Musicxmatch این است که می‌توانید با ایمپورت کردن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کتابخانه‌ی موسیقی‌های خود، متن موسیقی و تصویر آلبوم آهنگ مد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - نظرتان را به ترکی که می‌خواهید بیافزایید.

اخبار و ورزش

همه دوست داریم در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - جریان آخرین اتفاقات پیرامونمان باشیم. فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 اپلیکیشن‌هایی ترتیب دیده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به آخرین اطلاعات دسترسی داشته باشید. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های اخبار و ورزش در فروشگاه مایکروسافت می‌پردازیم.

News 360

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

اپلیکیشن News 360 یکی از بهترین نرم افزار‌های حوزه‌ی اخبار و ورزش است که محتوای خود را از منابع مختلف دریافت می‌کند و آخرین اطلاعات را به صورت زنده در اختیارتان قرار می‌دهد.

با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده‌ی بیشتر از این اپلیکیشن، News 360 یاد می‌گیرد که بیشتر به اخبار چه حوزه‌ای علاقمند هستید و ارائه‌ی اخبار مربوط به آن زمینه‌ی خاص را در اولویت قرار می‌دهد. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - همچنین این اپلیکیشن می‌تواند با دسترسی به حساب‌های کاربری توییتر و فیسبوک شما هوشمندانه‌تر آخرین اخبار را به سمع و نظرتان برساند.

Google News Viewer

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

نرم افزار Google News Viewer به صورت رسمی توسط شرکت گوگل ساخته نشده، اما با توجه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - به ظاهر و کارایی بسیار خوبی که دارد می‌تواند سرویس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - مناسبی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - برای دریافت آخرین اخبار باشد.

Newsstand

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

نرم افزار Newsstand با این که انتخاب سوم این لیست به شمار می‌رود اما ویژگی‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - تحسین برانگیزی دارد.

اول این که شما با استفاده از این اپلیکیشن و از طریق فرم Addition می‌توانید هر سایت خبری که می‌خواهید را به آن اضافه کنید. همچنین این امکان را دارید که با ایجاد لیست «علاقه‌مندی‌ها» لیستی از منابع خبری مورد اعتماد خود ایجاد کنید. علاوه بر مواردی که گفته شد خود Newsstand لیستی از قابل اعتماد‌ترین منابع خبری جهان را در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - اختیارتان قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Newsflow

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

نرم افزار Newsflow با هدف ارائه‌ی آخرین اخبار طراحی شده و در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - واقع یک RSS خوان است. از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - اپلیکیشن می‌توانیم به ارائه‌ی نوتیفیکیشن‌های آخرین خبر، امکان پین کردن تیتر‌های زنده یا موضوعات یا منابع خاص و همچنین امکان جستجو بر اساس کلیدواژه‌ها اشاره کرد.

نرم افزار یاد شده قادر است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - ویدیو‌های یوتیوب و گیف‌ها را نیز نمایش دهد؛ به همین دلیل می‌توان گفت Newsflow می‌تواند جوابگوی همه‌ی نیاز‌های شما در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - زمینه‌ی اخبار و ورزش باشد.

MSN Sports

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

نرم افزار MSN Sports اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - پیش فرض مایکروسافت است. این اپ از همان ابتدای استفاده از ویندوز در دسترس قرار می‌گیرد و بعید نیست که آن را حذف کرده باشید.

با استفاده از این اپلیکیشن شما قادرید تیم‌های ورزشی مختلف را به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - علاقمندی‌های خود اضافه کنید تا آخرین اطلاعات و نتایجشان را به صورت یکجا مطالعه کنید. MSN Sports برای ارائه‌ی آخرین اخبار از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - منابع ورزشی مختلفی استفاده می‌کند و می‌تواند یکی از بهترین نرم افزار‌های کامپیوتر برای اطلاع از نتایج زنده‌ی مسابقات ورزشی باشد.

Eurosport

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

یورواسپورت به صورت روزانه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - بیش از ۱۵۰ مقاله‌ی ورزشی در رابطه با رشته‌های مختلف این حوزه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - منتشر می‌کند. هم نتایج زنده و هم اخبار کامل همراه با جزئیات از طریق اپلیکشن یورواسپورت در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

سرویس خبری یاد شده بسیاری از اخبار خود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - را به صورت ویدیویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین می‌توان گفت اپلیکیشن یاد شده می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که ترجیحشان اخبار ویدیویی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - است.

توسعه و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - بهره‌وری

مثل هر سیستم عامل دیگر، ویندوز 10 در کنار سرگرمی برای توسعه وبهره‌وری هم برنامه‌های زیادی دارد. در ادامه لیستی از بهترین برنامه های حوزه‌ی توسعه و بهره‌وری در ویندوز 10 را خواهید دید.

Copy Space

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

کپی و پیست کردن عملی ساده و کاربردی است که همه از آن استفاده کردیم. - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - اگر یکی از افرادی هستید که به طور مکرر نیاز دارید فایل‌ها و محتویات مختلف را از جایی به جای دیگر منتقل کنید، باز کردن و بستن اپلیکیشن‌های مختلف یا وبسایت‌های مختلف ممکن است - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - برایتان طاقت فرسا باشد.

استفاده از اپلیکیشن Copy Space یک کلیپ بورد گرافیکی جذاب در اختیارتان قرار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌دهد که می‌توانید چند آیتم مختلف - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - را به صورت همزمان به آن اضافه کنید. همه‌ی کپی‌های انجام شده‌ی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - شما در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را با دیگر دستگاه‌هایتان همگام سازی کنید.

در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - واقع قادرید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - لینکی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - را در کامپیوتر کپی کنید و در گوشی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - آن را پیست نمایید.

Drawboard PDF (قیمت: ۸ دلار)

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

یکی از مشکلات بزرگ فایل‌های PDF عدم امکان ویرایش پرونده‌هاست. البته Drawboard PDF هم این امکان را در اختیارتان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - قرار نمی‌دهد، اما به شما اجازه می‌دهد تا به طور آزادانه در بخش‌های مختلف آن نقاشی کنید و به درج یادداشت بپردازید.

اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - یاد شده ابزار کاربردی دیگری هم دارد که می‌توان به امکان ادغام و تغییر ترتیب بندی صفحات و اندازه‌گیری فاصله‌ها و زاویه‌ها اشاره - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کرد.

Xodo PDF Reader and Editor

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

اپلیکیشن Xodo PDF Reader and Editor یک نرم افزار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - کامل برای درج یادداشت روی فایل‌های PDF‌ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - است. با استفاده از آن حتی می‌توانید به صورت همزمان و آنلاین به همراه همکارانتان یادداشت‌های مختلفی را به سند‌های PDF اضافه کنید. Xodo PDF Reader and Editor همچنین دارای حالت شب است که می‌توانید با فعال کردن آن از آسیب دیدن چشم‌هایتان تا حدی جلوگیری کنید.

Bing Translator

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

مترجم گوگل تنها دیکشنری جملات و مقالات طولانی نیست و یکی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگر از دیکشنری‌های معروف و قابل اعتماد بینگ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - نام دارد که می‌توانید از طریق فروشگاه مایکروسافت آن را دانلود کرده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - و همیشه در دسترس داشته باشید.

کیفیت ترجمه‌ی مترجم بینگ در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - حد گوگل ترنسلیت است. بینگ به صورت آفلاین کار می‌کند و می‌توانید با اضافه کردن آن به تسک بار سیستم عامل دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشید.

OneNote

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

مایکروسافت دیگر اپلیکیشن OneNote را به صورت یک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - نرم افزار مجزای دسکتاپ عرضه نمی‌کند و باید برای استفاده از آن نسخه‌ی فروشگاه مایکروسافت را دانلود کنید.

خوشبختانه این نسخه از OneNote - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - همه‌ی ویژگی‌های نسخه‌های پیشین را دارد و کاربران قدیمی در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - حین استفاده از OneNote جدید متوجه تغییرات عمده نخواهند شد.

Code Writer

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان

اگر به دنبال یک ویرایشگر کد مناسب می‌گردید که به راحتی بتوان از آن استفاده کرد احتمالا Code Writer گزینه‌ای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - مناسب برای شما باشد.

این نرم افزار از زمان عرضه‌ی ویندوز 8 منتشر شده بود. اپلیکیشن یاد شده قابلیت هایلایت کردن سینتکس‌ها و همچنین پشتیبانی از ۲۰ نوع فایل را دارد. یکی دیگر از مزیت‌های خوب Code Writer پشتیبانی آن از سرویس‌های ابری است؛ در واقع با استفاده از این ویژگی می‌توانید کد‌های خود را هرجا که می‌خواهید همراه خود داشته باشید.

پایان قسمت دوم

در قسمت‌های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آزادشهر استان گلستان - آینده به بهترین برنامه های فروشگاه مایکروسافت در دیگر دسته بندی‌ها خواهیم پرداخت. اگر شما هم از مایکروسافت استور استفاده می‌کنید تجربه‌ی خود از بهترین نرم افزار‌هایی که از این طریق دریافت کرده‌اید را با ما و خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone