🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26850.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی نوت 10 معرفی شد؛ تغییرات کوچک، نتایج هیجان انگیز

سامسونگ امروز در مراسم آنپکد از خانواده گلکسی نوت 10 رونمایی کرد. امسال برای نخستین بار شاهد دو مدل از این گوشی محبوب هستیم که با برترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روز، از ...

سامسونگ امروز در مراسم آنپکد از خانواده گلکسی نوت 10 رونمایی کرد. امسال برای نخستین بار شاهد دو مدل از این گوشی محبوب هستیم که با برترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روز، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - از جمله قابلیت های ویژه قلم اس پن و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - عکاسی با دوربین سه گانه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - می توانند آغازگر فصل جدیدی در این سری باشند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

سامسونگ امسال فکری به حال ابعاد بزرگ سری نوت کرده و برای اولین بار این گوشی را در دو سایز مختلف روانه بازار می کند: گلکسی نوت 10 با نمایشگر 6.3 اینچی کوچک ترین مدل تا به امروز محسوب می شود و گلکسی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - نوت 10 پلاس با صفحه 6.8 اینچی هم بزرگ ترین مدل است. رزولوشن نمایشگر این دو - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - مدل به ترتیب +FHD برابر با 1080×2280 پیکسل و +QHD برابر با 1440×3040 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیکسل بوده که تراکم 401 و 498 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می آورد.

سامسونگ این بار حفره نمایشگر را به وسط صفحه انتقال داده که تقارن زیبایی را ایجاد کرده است. حاشیه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - اطراف نمایشگر تا جایی ممکن کاهش یافته تا بیشترین فضا را در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ابعاد کوچک در اختیار شما قرار دهد. سامسونگ نام این سبک طراحی را «سینماتیک اینفینیتی» گذاشته است. پشت دستگاه هم شاهد چیدمان دوربین سه گانه به شکل عمودی در سمت چپ هستیم. طراحی گلکسی نوت 10 شباهت زیادی به سری گلکسی اس 10 دارد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

هر دو مدل گبکسی نوت 10 از دوربین اصلی سه گانه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - بهره می برند. دوربین اصلی این دستگاه همچنان 12 مگاپیکسلی باقی مانده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و اپرچر دوگانه f/1.5 و f/2.4 بهره می برد. دوربین ثانویه تله فوتو با سنسور 12 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال و دوربین فوق عریض با سنسور 16 مگاپیکسلی هم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن را همراه می کنند. گلکسی نوت 10 پلاس علاوه بر دوربین اصلی سه گانه به یه حسگر زمان پرواز (ToF) سه بعدی هم مجهز شده که برای تشخیص عمق پیشرفته به کار می رود.

سامسونگ قابلیت جدیدی به نام 3D Scanner را برای اسکن سه بعدی اجسام در گلکسی نوت 10 قرار داده که با استفاده از آن می توانید اشیاء را تا ابعاد 80×80×80 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - سانتیمتر اسکن کنید و مدل سه بعدی بسازید. برخلاف سری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - اس 10، هر دو مدل گلکسی نوت 10 از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با لنز 80 درجه و توانایی فوکوس خودکار بهره می برند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

در بخش فیلمبرداری، گلکسی نوت 10 توانایی ضبط - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویدیوهای 4K با افکت بوکه زنده (لایو فوکوس) را دارد. فناوری لرزشگیر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - تصویر در زمان فیلمبرداری سامسونگ که به Super Steady معروف است هم حالا بهبود یافته و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - توانایی ضبط ویدیوهای زمان گریز (هایپرلپس) را هم دارد.

ویرایشگر تصویر جدید سامسونگ به کمک قلم اس - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - پن، ساده تر از قبل کار می کند. همچنین نسخه ویژه ای از نرم افزار ادوبی پریمیر راش (Adobe Premier Rush) به شکل رایگان در اختیار کاربران نوت قرار می گیرد.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مدل های 5G - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - هم دارند که البته فقط در بازارهای خاص و به شکل محدود عرضه می شوند. گلکسی نوت 10 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در مدل استاندارد با 8 گیگابایت رم و در مدل 5G با 12 گیگابایت رم به دست خریدار می رسد. گلکسی نوت 10 پلاس با ظرفیت های 256 و 512 گیگابایتی و 12 گیگابایت رم عرضه می شود. همچنین فقط مدل پلاس از درگاه کارت حافظه پشتیبانی می کند که تا 1 ترابایت به حافظه داخلی می افزاید. گلکسی نوت 10 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - همانند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کهکشانی های قبلی با دو چیپست اگزینوس 9825 و اسنپدراگون 855 روانه بازارهای مختلف می شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را به باتری 4300 میلی آمپر ساعتی و شارژ فوق سریع 45 واتی مجهز - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرده که برای شارژدهی تا یک روز کامل، فقط به 30 دقیقه زمان نیاز دارد. البته شارژر 45 واتی همراه دستگاه عرضه نمی شود و یا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - باید به شارژر 25 واتی اکتفا کنید، یا با پرداخت هزینه بیشتر شارژر دیگر را بخرید. گلکسی نوت 10 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - هم باتری 3500 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. هر دو گوشی از شارژ سریع بی سیم و شارژ معکوس هم بهره مند هستند.

قلم اس پن (S Pen) که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - شاخصه اصلی این خانواده محسوب می شود، کاربردی تر از قبل شده است. این قلم حالا از شتاب سنج و ژیروسکوپ بهره می برد و به همین دلیل می توانید از آن برای کنترل حرکتی استفاده کنید. ژست های حرکتی ساده برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - مرور رابط کاربری به کار می آیند اما سامسونگ به زودی کیت توسعه نرم افزاری Air Actions را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد تا بتوانند به شیوه ای خلاقانه از این قلم در اپلیکیشن ها و بازی ها استفاده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

پیش فروش سری گلکسی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - نوت 10 از امروز آغاز شده و از یکم شهریور وارد بازار می شود. کاربران می توانند سه رنگ سفید، مشکی و آبی را انتخاب کنند. قیمت مدل پایه گلکسی نوت 10 950 دلار اعلام شده و مدل پلاس هم در دو ظرفیت 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب 1100 و 1200 - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - دلار قیمت خواهد داشت.

- تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone