🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26858.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

واقعیت افزوده؛ شروع یک انقلاب در بهداشت و درمان

نگاهی به آینده ی واقعیت افزوده (Augmented Reality) و چگونگی کاربرد آن به خصوص در صنعت بهداشت و درمان،  برای شرکت هایی که در موضوع واقعیت افزوده فعال هستند فرصت های تجاری گسترده ای را ...

نگاهی به آینده ی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - واقعیت افزوده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - (Augmented Reality) و چگونگی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - کاربرد آن به خصوص در صنعت بهداشت و درمان،  برای شرکت هایی که در موضوع واقعیت افزوده فعال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - هستند فرصت های تجاری گسترده ای را فراهم کرده است تا بتوانند در این حوزه پیشرفت های چشمگیری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - داشته باشند.

واقعیت افزوده، با استفاده از نمایشگرها، دوربین ها و سنسورها، اطلاعات دیجیتال را در دنیای واقعی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بازنمایی می کنند. واقعیت افزوده یک بار نمایی فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. در مقابل واقعیت مجازی (Virtual Reality) به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - فناوری هایی گفته می شود که با استفاده از ابزارهای خود، دنیای کاملاً جدیدی را می سازند. واقعیت افزوده اجازه می دهد تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - ما بتوانیم آن دسته اطلاعاتی که برای درک محیط اطرافمان مفید هستند را از دنیای دیجیتال به جهان واقعیات بیاوریم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

در واقع وجه تمایز بین واقعیت مجازی و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - واقعیت افزوده این است که در واقعیت مجازی کلیه عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده ی کامپیوتر هستند. اما در واقعیت افزوده بخشی از اطلاعاتی را که کاربر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

واقعیت افزوده یک مفهوم جدید نیست، اما در چند سال گذشته، پیشرفت های تکنولوژی در دوربین ها و سنسورها، همچنین تحقیقات بر روی نرم افزارهای پردازش داده های این تجهیزات سبب عملی شدن مفهوم واقعیت افزوده شده است. البته ما هنوز در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - مراحل اولیه انقلاب واقعیت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - افزوده هستیم، اما احتمالاً - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - در سال های اخیر و در آینده ی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بسیار نزدیک می توان انتظار داشت که انفجار دستگاه هایی با فناوری واقعیت افزوده و نرم افزار های مربوط به آن سهم بزرگی از بازار فناوری را به خود اختصاص خواهند داد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

در واقع مراکز بهداشتی و درمانی یکی از نخستین جایگاه هایی هستند که می توانند با استفاده از واقعیت افزوده تحول شگرفی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - در صنعت درمان - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - حاصل کنند. در پیشرفت های اخیر حاصل شده در تجهیزات پزشکی بسیاری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - از پرستارها و پزشکان در حال تعامل با برنامه های کاربردی واقعیت افزوده هستند تا بتوانند در جهت بهبود روندهای تشخیصی و درمانی بیماران از این فناوری ها بهره گیرند.

عینک هوشمند گوگل، نخستین پلتفرم واقعیت افزوده بود که در معرض مخاطبان قرار گرفت. با این حال می توان گفت که این پلتفرم به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - دلیل هزینه های بالا، قابلیت  های محدود و مشکلاتی در درک داده ها، موفقیت بزرگی در بین مصرف کنندگان کسب نکرد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

عینک هوشمند گوگل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - در ظاهر جذاب بود، اما  عملکردی جذابی نداشت. فارغ از بازار مصرف کنندگان عادی، ایده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - ی عینک هوشمند گوگل جای خود را به سرعت در شرکت ها و تولیدکنندگان تجهیزات بهداشت و درمان باز کرد. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - این موضوع نشان می دهد که واقعیت افزوده اهمیت بسیاری حتی در مرحله اولیه توسعه و پیشرفت داشته است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

به غیر از گوگل در حال حاضر بسیاری از شرکت ها از جمله مایکروسافت نیز در حال کار بر پایه فناوری واقعیت افزوده هستند. به عنوان مثال، اختراع Hololens Microsoft بسیار الهام بخش بود و توانست در بهداشت و درمان نیز تأثیرات چشمگیری بگذارد.

واقعیت افزوده در بهداشت و درمان

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

صنایع سازنده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - ی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - تجهیزات بهداشت و درمان به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - سرعت از مزایای فن آوری های واقعیت افزوده با خبر شدند. واضح ترین کاربرد واقعیت افزوده در زمینه بهداشت و درمان، موضوع آموزش است. پزشکان و پرستاران و به طور کلی تمام کسانی که به نوعی با فرآیندهای مراقبت های بهداشتی از بدن انسان سر و کار دارند باید مقدار زیادی اطلاعات مربوط به آناتومی و نحوه عملکرد بدن را فرا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بگیرند. برنامه های کاربردی واقعیت افزوده به این افراد توانایی تجسم و ارتباط برقرار کردن با بازنمایی ها یا شبیه سازی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - های سه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - بعدی از بدن را می دهد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

علاوه بر افراد مرتبط با فرآیندهای تشخیصی و درمانی که از واقعیت افزوده بهره مند می شوند، این فناوری ابزار بسیار مفیدی است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - برای آموزش و آگاهی به بیماران. تحقیقات اخیر نشان می دهد که آگاه سازی بیمار از میزان  و مراحل پیشرفت بیماری و چگونگی برخورد پزشکان با بیماری فرد در طول مراحل درمان، در کاهش استرس و نگرانی فرد بیمار بسیار مؤثر است و می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - تواند روند درمان را تسریع بخشد. تجهیزات واقعیت افزوده اجازه می دهند تا حرفه ی پزشکی برای کمک به بیماران در فهم روش های جراحی و چگونگی عملکرد داروها به کار بیاید.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

امروز جراحان از تکنیک های متعددی برای تجسم کردن منطقه ای برای جراحی استفاده می کنند اما واقعیت افزوده می تواند نمایه های سه بعدی آناتومی بیمار - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - را در اختیار پزشکان در مراحل مختلف درمان قرار دهد و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - احتمالاً دقت و نتایج جراحی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - را  بهبود می بخشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

کاربرد عملی واقعیت افزوده که امروزه به طور انبوه در حال استفاده می - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - شود تجسم و نمایان کردن رگ های بدن است. بسیاری از بیماران با تزریق یا خونریزی راحت نیستند. از آن گذشته در موارد متعدد هنگام آزمایش و یا خون گیری از مراجعین، رگ افراد به‌راحتی قابل مشاهده و خون گیری نیست. این امر باعث می شود پزشک یا پرستار چندین بار اقدام به خون گیری کند و به بافت های بدن آسیب برساند.

برای نمونه دستگاه AccuVein یا Vein Finder از جمله تجهیزاتی ست که با تکنولوژی نه چندان پیچیده، و از طریق مفهوم واقعیت افزوده ساخته شده و در حال حاضر در بیمارستان ها استفاده می شود. هدف اصلی این دستگاه، ردیابی و نمایان کردن رگ هاست.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

این رگ یاب که نمونه های داخلی آن نیز در حال تولید و بهسازی ست با استفاده از امواج مادون قرمز می تواند تصویری از محل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - قرار گیری رگ ها را در اختیار کاربر بگذارد. در واقع این دستگاه اطلاعات دیجیتال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - درباره رگ ها را بر روی اندام واقعی بازنمایی می کند. در نتیجه امکان می دهد تا کارکنان بیمارستان یا درمانگاه  در فرآیند تزریق بتوانند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - در اولین  تلاش خود رگ را بیابند.

در واقع مولکول های اکسیژن ابتدا از طریق - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - نفس کشیدن و سیستم تنفسی به خون داخل بدن منتقل می شوند. این انتقال توسط مولکول های هموگلوبین در خون صورت می پذیرد. مولکول های هموگلوبینی که اکسیژن را حمل می کنند و از طریق رگ ها به نقاط مختلف بدن می رسانند اکسی هموگلوبین نام دارند. مولکول های اکسی هموگلوبین پس از تحویل مولکول های اکسیژن به سلول های مورد نظر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - دوباره به شکل هموگلوبین در می آیند و از طریق رگ های برگشتی یا ورید ها به سیستم تنفسی متصل می شوند تا دوباره عملیات بارگیری  مولکول اکسیژن را انجام دهند و این چرخه ادامه یابد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

دستگاه رد یاب از خاصیت جذب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - امواج مادون قرمز توسط مولکول های هموگلوبین در رگ های بازگشتی یا ورید ها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده می کند. هموگلوبین امواج مادون قرمز و یا امواج نزدیک به مادون قرمز  را جذب می کند. که این مقدار جذب نسبت به بافت های اطراف که هموگلوبین ندارند متفاوت است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران

بدین ترتیب با تاباندن امواجی با فرکانس نزدیک مادون قرمز (که در حوزه ی نور مرئی نیز قرار دارند) رگ های خونی ای که دارای هموگلوبین هستند نسبت به بافت های اطراف آن متمایز و قابل ردیابی می شوند. در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گلوگاه استان مازندران - نتیجه فرآیند خون گیری و تزریق با آسیب بسیار کمتری همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone