🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39983.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل چینی دیگری با قابلیت تشخیص چهره معرفی شد؛ Vivo Y75

شرکت چینی تولید کننده‌ی موبایل، ویوو جدیدترین تلفن هوشمند خود را با نام Vivo Y75 معرفی نمود که این  مدل علاوه بر ویژگی‌های معمول تلفن‌های هوشمند از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است. برای این دستگاه، ...

شرکت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چینی تولید کننده‌ی موبایل، ویوو جدیدترین تلفن هوشمند خود را با نام Vivo Y75 معرفی نمود که این  مدل علاوه بر ویژگی‌های معمول تلفن‌های هوشمند از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار است.

برای این دستگاه، یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل در نظر گرفته شده است که نسبت تصویری ۱۸:۹ دارد. دوربین جلو و بلندگوی‌ این محصول، بالای صفحه‌ی نمایش قرار دارد، درحالیکه اسکنر اثرانگشت در پشت بدنه‌‌ی آن تعبیه شده است. البته ‌ویژگی منحصر به فرد این موبایل، قابلیت تشخیص چهره آن است که برای بازکردن قفل خود از آن بهره می‌برد و در سه رنگ طلایی، مشکلی مات و رزگلد عرضه خواهد شد.

این محصول - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از  Helio P23 مدیاتک بهره‌ می‌برد که از چیپست‌های میان‌رده این شرکت چینی به حساب می‌آید. مودم تعبیه شده در این محصول از شبکه‌های GSM و LTE پشتیبانی می‌کند. همچنین این موبایل به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی مجهز شده و قابلیت ارتقا حافظه بوسیله‌ی کارت‌های microSD تا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ظرفیت ۲۵۶ را دارد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

ویوو Y75 از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌‌ی لنز  f/2.2 برخوردار است درحالیکه دوربین سلفی‌ این مدل، ۱۶ مگاپیکسلی بوده و گشودگی دهانه‌‌ی لنز f/2.0 را داراست.

این گجت به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا پشتیبانی می‌کند. اگرچه رابط کاربری اختصاصی این تولید کننده با نام Funtouch OS 3.2 نیز روی سیستم‌عامل اصلی گوگل نصب شده است.

Vivo - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Y75 با قیمتی حدود ۲۴۱ دلار عرضه می‌شود و یک کابل USB، یک شارژر و یک هدفن بی‌سیم بصورت رایگان در بسته بندی اولیه این محصول - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone