🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39982.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بررسی نسخه موبایل NBA 2K18؛ مصائب صفحات لمسی

صفحات لمسی اسمارت فون ها هر چه قدر دست سازندگان را برای ایجاد خلاقیت باز گذاشته اند اما از آن طرف محدودیت های خودشان دارند و نسخه موبایل NBA 2K18 هم گریبان گیر همین مشکلات شده ...

صفحات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لمسی اسمارت فون ها هر چه قدر دست سازندگان را برای ایجاد خلاقیت باز گذاشته اند اما از آن طرف محدودیت های خودشان دارند و نسخه موبایل NBA 2K18 هم گریبان گیر همین مشکلات شده است. بازی هنوز استانداردی نه فقط برای عناوین بسکتبالی بلکه کل بازی های ورزشی تلفن های هوشمند به حساب می آید.

همانند قسمت های پیشین، NBA 2K18 بهترین تجربه از ان بی ای را به کاربر هدیه می دهد

کمپانی 2K به خوبی به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کونامی و الکترونیک آرتز نشان داد که یک پورت واقعی از نسخه کنسولی باید چگونه باشد. اگر قسمت های جدید بازی های ورزشی فیفا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و PES به خاطر ساده سازی های بی مورد و حذف بعضی حالت های گیم پلی محبوب طرفداران شان را مایوس کرده باشند ولی NBA 2K18 به خوبی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انتظارات علاقه مندان به ان بی ای را برآورده می کند.

بازی با وجود شباهت های فراوانش به قسمت های قبلی همچنان پکیجی را ارائه می دهد که خیلی کم در عناوین موبایل میبینیم اما تمام این المان - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های مثبت در سایه معضل همیشگی بعضی از بازی های بزرگ اسمارت فون ها قرار گرفته اند؛ کنترل. بدون وجود یک کنترلر فیزیکی شاید نتوان تجربه ای که از بازی انتظار می رود را برد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
پیشرفت های خیلی کم نسبت به گذشته همیشه از مشکلات نسخه های موبایل NBA بوده اند و در NBA 2K18 هم این مسئله مشاهده می شود. البته پیشرفت ها هنوز به اندازه ای هستند که عنوانی نتواند لقب - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بهترین بازی بسکتبالی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این سری بگیرد.

سری NBA 2K حتی روی کنسول ها کنترل آسانی نداشته و برای یادگیری آن باید زمان بیشتری نسبت به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بقیه بازی های ورزشی بگذارید. 2K در ورژن های موبایل تمام تلاشش را کرده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تا این پیچیدگی ها را روی اسمارت فون ها به حداقل برساند و تا جایی هم توانسته به هدفش برسد ولی تلاش هایش - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کافی نبودند.

پیشرفت های کوچک NBA 2K18 در این قسمت نیز تغییری در اصل قضیه ایجاد نمی کند. وجود تعداد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - زیاد دکمه روی صفحه برای عنوانی که ریتم گیم پلی سریعی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارد گیج کننده خواهد بود و حتی بعد از عادت کردن به جای آن ها باز کار سختی پیش رو خواهید داشت.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
نمایی از داستانی که در بخش MyCAREER روایت می شود. بد نیست بدانید بازی فعلا برای دیوایس - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های اندرویدی به خوبی بهینه نشده است.

اما اگر می توانید با این مسئله کنار بیاید بنابراین می توانید منتظر بهترین تجربه شبیه سازی شده بسکتبال روی موبایل باشید. در حالت کلی NBA 2K18 دارای چهار حالت گیم پلی اصلی است. بخش Association این امکان را به بازیکن می دهد تا کنترل یک تیم ضعیف را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به عهده گرفته و با آن به مسابقات ان بی ای برود.

حالت MyCAREER نیز که قسمت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - داستانی سری NBA به حساب می آید در این عنوان حضوری دوباره دارد. بلافاصله بعد از اجرا، بازی از شما می خواهد تا شخصیت خود را بسازید. این شخصیت در بخش MyCAREER به کارتان آمده و با او به یک ماجراجویی بسکتبالی جالب می روید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
در بازی می توانید از چند دکمه با هم استفاده کنید؛ انگشتان را روی سرعت گذاشته و همان موقع به سمت شوت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یا دفاع (بسته به موفقیت تان) بکشید تا هر دو کار انجام شود.

MyCAREER در برابر قسمت های پیشین بهبودهای زیادی به جز باورپذیرتر بودن دیالوگ ها و بعضی اتفاقات به خود ندیده ولی برای عنوانی ورزشی روی موبایل نیز همین بخش قابل قبول است. جدا از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینکه وجود چالش های متنوع، قابلیت ارتقا و سیستم عملکرد بازیکن در جریان مسابقات باعث شده اند تا MyCAREER یکی از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لذت بخش ترین قسمت های بازی باشد.

سومین حالت گیم پلی بازی Quick Match نام دارد. در اینجا می توانید با تیم های ان بی ای به رقابت با هوش مصنوعی بروید. در نهایت به بخش Blacktop می رسیم که به همراه MyCAREER از لذت بخش ترین قسمت های بازی به شمار می رود. در این حالت، بازیکن طعم مسابقات آسفالت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بسکتبال را می چشد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
تنوع محیط های بخش Blacktop از جمله نکات مثبت NBA 2K18 است. متاسفانه بازی فعلا حالت آنلاین ندارد.

در واقع مسابقه به یک نیمه زمین محدود شده و حالا به صورت تک نفره تا پنج نفره باید با بسکتبالیست های رو به رویی بازی کنید. از لحاظ گیم پلی قسمت های پیشین در بهترین حالت ممکن بودند و بنابراین نباید در NBA 2K18 انتظار پیشرفتی بزرگی را داشت.

بازی همان فرمول پیشین را دنبال می کند اما فیزیک به مراتب بهتر، البته سیستم شوت بهبود یافته و رفتارهای منطقی تر هوش مصنوعی همگی موجب گشته اند تا ساخته Visual Concepts با تجربه واقع گرایانه تری که به مخاطب ارائه می دهد حداقل از لحاظ گیم پلی چند قدم از قسمت های پیشین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خود جلوتر باشد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
شاید بین عناوین ورزشی موبایل، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - NBA 2K18 بهترین آهنگ ها را داشته باشد.

انیمیشن های بیشتر شاید بزرگترین تغییر مثبت گرافیک به حساب بیاید. البته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گرافیک بازی همچنان در میان بهترین های اسمارت فون ها قرار دارد و اگر یک دیوایس قدرتمند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دارید و افت فریم ها فاکتور بگیرید، می توانید منتظر بهترین نمای بصری بین عناوین ورزشی تلفن های هوشمند باشید.

NBA 2K18 همانند NBA 2K17 بهبودهای کمی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسبت به گذشته به خود دیده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - است اما می دانید نکته کجاست؟ با وجود همین پیشرفت های کم باز بازی بهترین تجربه ممکن از ورزش بسکتبال را برای بازیکن به ارمغان می آورد. شما - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیز می توانید طعم این تجربه دلنشین را بچشید فقط در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صورتی که با کنترل سخت بازی کنار بیایید.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

NBA 2K18

سازنده: Visual Concepts قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3100 / 2400 مگابایت زبان:
- تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone