🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39981.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصویر قاب جلویی منتسب به گلکسی اس 9 به همراه اطلاعات ظرفیت باتری منتشر شد

چندی پیش تصاویر رندرهای کارخانه ای گلکسی اس 9 منتشر شد که این موبایل را از تمام زوایا نشان می داد. به تازگی تصویری منتسب به قاب جلویی دو تلفن هوشمند گلکسی اس 9 و ...

چندی پیش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تصاویر رندرهای کارخانه ای گلکسی اس 9 منتشر شد که این موبایل را از تمام زوایا نشان می داد. به تازگی تصویری منتسب به قاب جلویی دو تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 9 پلاس منتشر شده که نشان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می دهد نسبت به گلکسی اس 8 شاهد تغییرات بسیار کمی در بخش جلویی پرچمداران آتی خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

همان گونه که در تصویر مشخص است - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تفاوت بین گلکسی اس 9 و نسخه پلاس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بسیار ناچیز است. همچنین در دو پرچمدار آتی سامسونگ نیز به مانند پرچمدار فعلی این کمپانی شاهد حاشیه پایین نمایشگر (هر چند اندک) خواهیم بود.

بر اساس گزارشات گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 9 ظرفیت باتری 3200 میلی آمپر ساعتی دارد

همچنین به تازگی یک منبع چینی فاش کرده که گلکسی اس 9 از باتری 3200 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. به این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ترتیب این مدل نسبت به گلکسی اس 8 افزایش ظرفیت 200 میلی آمپر ساعتی را تجربه خواهد کرد. هنوز مشخص نشده که گلکسی اس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 9 پلاس از باتری قوی تر بهره خواهد برد یا خیر، البته ادعا شده که این مدل به همراه شارژر 12 وات عرضه می شود. همچنین بر اساس گزارشات گلکسی اس 9 پلاس از نسخه سوم فناوری شارژ سریع کوالکام (Quick Charge 3.0) بهره خواهد برد.

انتظار می رود تولید انبوه دو پرچمدار آتی سامسونگ از ماه ژانویه سال 2018 (دی تا بهمن ماه سال جاری) آغاز شود. همچنین به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در دی ماه از این دو تلفن هوشمند رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهران نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام مرکز شما شهرک مسکن مهر هشترود اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در شهرک مسکن مهر شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone