🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39986.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات نوکیا 9 در اسناد FCC رؤیت شد؛ پرچمداری با نمایشگر OLED

روز گذشته کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اسنادی را منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی از موبایل نوکیا 9 هستند. بر این اساس نوکیا 9 از نمایشگر 5.5 اینچی ساخت الجی با پنل OLED بهره می ...

روز گذشته کمیسیون - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اسنادی را منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی از موبایل نوکیا 9 هستند.

بر این اساس نوکیا 9 از نمایشگر 5.5 اینچی ساخت الجی با پنل OLED بهره می برد که در حال حاضر نسبت تصویر و رزولوشن آن نامشخص است.

از دیگر مشخصات این موبایل هوشمند می توان به چیپست اسنپدراگون 835، دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اگرچه در این سند به حافظه رم دستگاه اشاره نشده اما پیش از این خبرهایی از احتمال تعبیه رم 6 گیگبایتی در آن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - منتشر شده بود.

در همین گزارش به احتمال برخورداری این موبایل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از تائیدیه IP67 مقاومت در برابر آب و گرد غبار هم اشاره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده بود.

اندروید پیش فرض پرچمدار جدید نوکیا اوریو بوده و وظیفه تامین انرژی آن نیز بر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عهده یک باتری 3250 میلی آمپر ساعتی قرار دارد.

چند ماه قبل تصاویری از این موبایل منتشر شده که در آن دوربین دوگانه و قاب پشتی شیشه ای به چشم می خورد و  این مسئله احتمال پشتیبانی دستگاه از شارژ بی سیم را تقویت می کند.تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقیمشخصات ذکر شده در این سند به ویژه نمایشگر با پنل OLED نوکیا 9 را یک سر و گردن بالاتر از نوکیا 8 قرار می دهد.

هنوز تاریخ عرضه یا قیمت این موبایل مشخص نشده اما بر اساس گزارش منابع چینی، کمپانی «HMD Global» صاحب برند نوکیا، قصد دارد در تاریخ 30 دی ماه طی رویدادی در کشور چین از نوکیا 9 رونمایی کند و قیمت احتمالی آن هم 635 دلار خواهد بود.

نوکیا از موبایل های مستحکمی برخودار است و اخیرا کانال یوتیوب JerryRigEverything که در زمینه تولید ویدئوهای مربوط به تست مقاومت موبایل ها فعالیت دارد به سراغ آزمایش خراش پذیری، خم‌شدگی و سوختگی نوکیا 5 رفته است. اگر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به محصولات نوکیا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - علاقه دارید می توانید میزان مقاومت این موبایل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را در این لینک مشاهد کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone