🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36973.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ نقشی در تحریم ‌ورزشکاران ایرانی در المپیک‌ زمستانی نداشته است [به روز رسانی]

روز‌ گذشته خبری مبنی بر تحریم ورزشکاران ایرانی توسط سامسونگ در المپیک‌ زمستانی سئول منتشر شد که از عدم اهدای موبایل های این شرکت به ورزشکاران کشورمان حکایت می‌کرد. با اینکه سامسونگ بیش از 4000 ...

روز‌ گذشته خبری مبنی بر تحریم ورزشکاران ایرانی توسط سامسونگ در المپیک‌ زمستانی سئول منتشر شد که از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - عدم اهدای موبایل های این شرکت به ورزشکاران کشورمان حکایت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - می‌کرد. با اینکه سامسونگ بیش از 4000 دستگاه گلکسی نوت 8 ویژه المپیک را به عنوان هدیه برای ورزشکاران و مقامات کشورهای حاضر در بازی های زمستانی پیونگ چانگ تدارک دیده، اما از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - قرار معلوم این وضعیت شامل حال کشورهای ایران و کره شمالی نمی شود.

این در حالیست که بنا به گفته منابع خبری کره ای، برگزار کنندگان کمیته المپیک از ترس نقض تحریم های بین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - المللی علیه ایران و کره شمالی، تصمیم گرفته اند ۴ هزار موبایل اهدایی سامسونگ را در اختیار ورزشکاران این ۲ کشور قرار ندهند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

نیویورک تایمز می گوید احتمالاً می شود از این موبایل «استفاده دوگانه» داشت و برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - مقاصد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نظامی از آن بهره جست. از طرفی به گفته ورج اهدای موبایل به ورزشکاران کره شمالی در سال 1997 مشکلاتی را به وجود آورده، چون در این کشور همراه داشتن دستگاه مجهز - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - به GPS و دسترسی آزاد به اینترنت ممنوع است. با این حال دلیل حضور ورزشکاران کشورمان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - در این تصمیم همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست آیا گلکسی نوت 8 را می توان «کالای لوکس یا محصولی با قابلیت استفاده نظامی» در نظر گرفت یا خیر.

دوری مباحث سیاسی از ورزش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - همواره یکی از مواردی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بوده که نهاد های بین المللی ورزشی بر روی آن تاکید کرده اند و حال مشخص نیست در حالی که سامسونگ به صورت رسمی در ایران فعالیت دارد و‌ محصولات خود را به فروش می‌رساند، چگونه چنین تصمیم حاشیه سازی در یکی از معتبرترین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - رویدادهای ورزشی دنیا گرفته شده است.

 

به روز رسانی:

به گفته برخی منابع خبری، کمیته بین المللی المپیک اعلام کرده تمامی شرکت کنندگان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - در المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ، از جمله ورزشکاران کشورمان هدیه سامسونگ یعنی نسخه ویژه گلکسی نوت 8 را دریافت می کنند اما ورزشکاران کره شمالی نمی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - توانند پس از پایان بازی ها، این موبایل را با خود به کشورشان برگردانند که احتمالاً این موضوع به محدودیت های - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شهروندان کره شمالی بر می گردد.

با این وجود، سخنگوی کمیته ملی المپیک هنوز دریافت این هدیه توسط ورزشکاران کشورمان را تأیید نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone