🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36975.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای اطلاعات فراوان از چیپست میان رده اسنپدراگون 670 کوالکام

تا به امروز در اخبار گوناگون چندین بار نام اسنپدراگون 670 کوالکام را شنیده ایم و حالا بسیاری از جزییات مربوط به این چیپست میان رده افشا شده است. اسنپدراگون 670 که مدلی ارتقایافته برای ...

تا به امروز در اخبار گوناگون چندین بار نام اسنپدراگون 670 کوالکام را شنیده ایم و حالا بسیاری از جزییات مربوط به این چیپست میان رده افشا شده است. اسنپدراگون 670 که مدلی ارتقایافته برای اسنپدراگون 660 به حساب می آید، پردازنده ای 10 نانومتری است که برخلاف سابق دیگر از معماری big.LITTLE بهره مند نیست و به جای 4 هسته با پرفورمنس ضعیف و 4 هسته با پرفورمنس بالا، از شش هسته با کارایی پایین و دو هسته قدرتمند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بهره می برد.

شش هسته اسنپدراگون 670، تحت عنوان Kryo 300 شناخته می شوند و از حداکثر فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز بهره می برند. دو هسته باقی مانده نیز Kryo 300 Gold نام دارند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که با حداکثر فرکانس کاری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 1.7 گیگاهرتز فعالیت می کنند.

تازه ترین چیپست کوالکام از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آدرنو 615 به عنوان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پردازشگر گرافیکی بهره می برد که فرکانسی بین 430 الی 650 مگاهرتز دارد و می تواند در بیشترین حالت، به 700 مگاهرتز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز برسد. اسنپدراگون 670 ضمناً از UDS 2.1 و حافظه فلش eMMC 5.1 نیز پشتیبانی می کند و مودم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - X2X تعبیه شده در سخت افزار هم دستیابی به حداکثر سرعت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 1 گیگابیت بر ثانیه را تضمین می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نماید.

در حال حاضر، اطلاعات موجود درباره اسنپدراگون 670 به همین میزان محدود می شود و هنوز نمی دانیم در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - چه تاریخی باید منتظر رونمایی از آن باشیم. ناگفته نماند که کنگره جهانی موبایل 2018 تا چندی دیگر شروع به کار خواهد کرد و چندان دور از ذهن نیست که کوالکام برای رونمایی از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تازه ترین سیستم بر چیپ اش در جریان این رویداد برنامه ریزی کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone