🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36974.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 منتشر شد

سامسونگ از چند ماه قبل مشغول تست اندروید اوریو برای پرچمدار سال گذشته خود یعنی گلکسی اس 8 بوده. حالا به نظر می رسد انتظارها به پایان رسیده و سامسونگ امروز نسخه نهایی آپدیت اندروید ...

سامسونگ از چند ماه قبل مشغول تست - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اندروید اوریو برای پرچمدار سال گذشته خود یعنی گلکسی اس 8 بوده. حالا به نظر می رسد انتظارها به پایان رسیده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و سامسونگ امروز نسخه نهایی آپدیت اندروید 8 را برای گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن منتشر کرده است.

کمپانی کره ای همان طور که - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وعده داده بود، کاربران عضو برنامه بتا را در اولویت قرار داده و همه آنها طی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 24 ساعت - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیش رو نسخه جدید اندروید را دریافت می کنند. طبیعتاً حجم بسته به روز رسانی برای این کاربران کمتر از دیگر افراد خواهد بود.

سامسونگ دو هفته پس از پایان برنامه بتا، عرضه جهانی این بسته را در مناطق خاص آغاز کرده و به مرور تمام کاربران در سرتاسر جهان به اندروید اوریو دست - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پیدا خواهند کرد. نسخه فرمور اندروید 8 برای گلکسی اس 8 در آلمان G955XXU1CRAP است و با حجم 487 مگابایت، پچ امنیتی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فوریه 2018 را نیز به همراه دارد.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و مدل پلاس آن قابلیت های جدیدی را به این دو - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موبایل اضافه می کند که در میان آنها می توان به نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس اشاره کرد. این به روز رسانی، - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - عملکرد دستگاه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را نسبت به قبل بهبود داده و تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone