🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26845.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

توییتر راهکاری برای بی‌صدا کردن موقت نوتیفیکیشن‌ها ارائه می‌کند

توییتر مشغول آزمایش قابلیتی است که به طور موقت تمام پوش‌نوتیفیکیشن‌ها ارسالی این اپلیکیشن را بی‌صدا می‌کند. آغاز تست این ویژگی در توییتر را «جین مانچون وانگ»، فعال رسانه‌ای در حساب کاربری شخصی خود اطلاع‌رسانی ...

توییتر مشغول آزمایش قابلیتی است که به طور موقت تمام پوش‌نوتیفیکیشن‌ها ارسالی این اپلیکیشن را بی‌صدا می‌کند. آغاز تست این ویژگی در توییتر را «جین مانچون وانگ»، فعال رسانه‌ای در حساب کاربری شخصی خود اطلاع‌رسانی کرده که - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - به فاش‌سازی آخرین تغییرات شبکه‌های اجتماعی شهرت دارد.

ظاهرا در آخرین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - نسخه اپلیکیشن اندروید توییتر کدهایی یافت شده که به یک دکمه اختصاصی Snooze در این شبکه اجتماعی اشاره دارند. وانگ این دکمه را در گوشه بالا - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - و سمت راست تب نوتیفیکیشن‌ها مشاهده کرده که با فشردن آن، پنلی برای بی‌صدا کردن پوش نوتیفیکیشن‌ها ظاهر می‌شود.

با ورود به این پنل می‌توانید برای توییتر تعیین کنید که پوش نوتیفیکیشن‌های اطلاع‌رسانی لایک، ریتوییت یا نظرات جدید را تا حداکثر 12 ساعت برایتان بی‌صدا کند. برای بازگشت به حالت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - عادی هم کافیست یک بار دیگر دکمه Snooze توییتر را بفشارید.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران

توجه داشته باشید که در صورت استفاده از دکمه Snooze توییتر نوتیفیکیشن‌های شما از دست نمی‌روند و همچنان در تب نوتیفیکیشن‌ها جمع خواهند شد، اما تفاوت کار اینجاست که دیگر پیام بیرون جهنده مربوط به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - هر نوتیفیکیشن را مشاهده نمی‌کنید تا تمرکزتان از کار روی گوشی بر هم نخورد.

در هر صورت، دکمه Snooze توییتر فعلا مراحل آزمایشی خود را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - پشت سر می‌گذارد و تنها در صورتی که به شکل رسمی وارد اپلیکیشن می‌شود که بازخوردهای دریافتی تسترها به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - قدر کافی مثبت باشند. این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - اقدام توییتر را می‌توان پاسخی به سایر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - رقبا در زمینه دادن حق انتخاب بیشتر به کاربران دانست تا تسلط کاملی بر نحوه تعامل خود با شبکه‌های اجتماعی داشته باشند.

گفتنی است که در همین راستا، تا کنون اقدامات گسترده‌ای توسط شرکت‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران - بزرگ فناوری صورت گرفته که ارائه ابزار مدیریت زمان در فیسبوک و ابزار Digital Wellbeing در گوگل برای اعمال محدودیت روی استفاده از اپلیکیشن‌ها را می‌توان جزو برجسته‌ترین این اقدامات به شمار آورد.

توییتر هنوز در مورد ویژگی مذکور اظهارنظر رسمی نداشته است. به محض انتشار جزئیات بیشتر شما را در جریان تغییرات قرار خواهیم داد.

- تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رامسر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone