تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38967.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید سامسونگ اشاره به نمایشگر جمع شونده با حسگر اثر انگشت دارد

سامسونگ که در میان تولیدکنندگان نمایشگرهای موبایل موفق ترین شرکت به حساب می آید، اخیراً پتنت جدیدی را ثبت کرده که طراحی یک نمایشگر جمع شونده را نشان می دهد که از حسگر اثر انگشت ...

سامسونگ که در میان تولیدکنندگان نمایشگرهای موبایل موفق ترین شرکت به حساب می آید، اخیراً پتنت جدیدی را ثبت کرده که طراحی یک نمایشگر جمع شونده را نشان می - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دهد که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از حسگر اثر انگشت نیز برخوردار است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این نمایشگر جمع شونده برای باز یا جمع شدن از یک موتور الکتریکی بسیار کوچک بهره می برد. همچنین به لطف - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حسگر اثر انگشتی که در آن تعبیه شده فعال می شود. پتنت یاد شده به دو مدل متفاوت از بدنه فلزی این گجت اشاره دارد: یک حالت سیلندر مربعی و یک حالت استوانه ای.

یک بخش آهن ربایی نیز برای آن طراحی شده که نمایشگر را در حالت جمع شده در جای خود نگه می دارد و نیز با لمس - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کردن حسگر اثر انگشت نمایشگر به صورت خودکار باز می شود.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این پتنت تشریح نکرده که ایده جدید کره ای ها چگونه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قرار است در یک تلفن هوشمند به کار رود؛ البته مشخص نشده که آیا قرار است در موبایل های آتی این شرکت تعبیه شود یا خیر.

برای اولین بار فیلیپس در سال 2005 از نمایشگر انعطاف پذیر رونمایی کرده بود

پیش از - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این برای اولین بار فیلیپس در سال 2005 در نمایشگاه IFA اولین نمونه از یک کتابخوان الکترونیکی بهره مند از نمایشگر خم شونده را رونمایی کرده بود. همچنین در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگاه CES سال 2016 نیز ال جی یک نمایشگر انعطاف پذیر 18 اینچی با قطر تنها یک میلی متر را به نمایش گذاشته بود.

تنها دو ماه پس از آن دیگر کمپانی کره ای، سامسونگ نمونه ای از همین نمایشگر انعطاف پذیر با اندازه 5.7 اینچ و ضخامت کمتر 0.3 میلی متر و وزن 5 گرم را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - معرفی کرد. این نمایشگر می توانست به خوبی در تلفن های هوشمند آتی این شرکت به کار رود.

یادآوری می کنیم که اخیراً سامسونگ پتنت های دیگری از نمایشگرهای تاشو، کاملاً مدور، انعطاف پذیر و حتی نوعی نمایشگر دو رو را ثبت کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone