🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  5. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43359.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات داخلی اسپیکر هوشمند اپل، دو ویژگی مهم آیفون 8 را فاش کرد

پیش بینی مشخصات نهایی آیفون های بعدی اپل کار چندان آسانی نیست؛ علی رغم اینکه مدل های استاندارد 7s تفاوت چندانی با نسل کنونی نخواهند داشت، اما مدل برتر امسال یعنی آیفون 8 (یا آیفون ...

پیش بینی مشخصات نهایی آیفون های بعدی اپل کار چندان آسانی نیست؛ علی رغم اینکه مدل های استاندارد 7s تفاوت چندانی با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسل کنونی نخواهند داشت، اما مدل برتر امسال یعنی آیفون 8 (یا آیفون پرو) با شایعات و اخبار متعددی روبرو بوده است.

حال یکی از توسعه دهندگان اکوسیستم اپل به نام «استیو تروتُن اسمیت» شواهد خوبی را به دست آورده که نشان می دهند - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حداقل یکی از آیفون های امسال به قابلیت احراز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هویت از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طریق تشخیص چهره مجهز شده، ضمن اینکه مدل برتر هم نمایشگری لبه تا لبه دارد.

اپل دیروز «تصادفاً» فِرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد را منتشر کرد، و استیو و همکارانش به سرعت کدهای داخلی آن را بررسی کردند. در بین این موارد علاوه بر توضیح سازوکار درونی هوم پاد، اطلاعاتی هم در مورد مجموعه ای به نام BKFaceDetect در آیفون وجود دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

BK در زبان خاص اپل معادل عبارت Biometric Kit است که به احراز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هویت بیومتریک اشاره دارد. همچنین اطلاعاتی در مورد دوربین فروسرخ هم دیده می شود که قابلیت تشخیص چهره در محیط تاریک را هم میسر می سازد. این موضوع با اخبار قبلی در مورد تجهیز آیفون 8 به سیستم اسکن سه بعدی چهره کاملاً سازگار است.

علاوه بر این، تصویر زیر هم در فرمور هوم پاد وجود دارد:

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

این شکل و شمایل قبلاً توسط پایگاه اینترنتی فوربز تأیید شده بود و حال در اسناد داخلی اپل هم دیده می شود، بنابراین با اطمینان کامل می توان چنین ظاهری را برای آیفون 8 در نظر گرفت.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

با این حال، هنوز یکی از بزرگ ترین سؤالات پیرامون آیفون 8 باقی مانده؛ آیا اپل موفق شده تاچ آیدی (TouchID) را با نمایشگر دستگاه یکپارچه کند، یا حسگر اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل می کند؟ برای پاسخ به این سؤال اساسی باید چند هفته ای صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone