🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41598.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل هم تصاویر موبایل پیکسل 2 اکس ال خودش را لو داد

گوگل دقایقی پیش از رونمایی رسمی موبایل های جدیدش، تصاویر رسمی پیکسل 2 اکس ال را به اشتباه منتشر کرد. این اقدام دقیقاً همان کاری است که اپل سال گذشته برای آیفون 7 انجام داد. ...

گوگل دقایقی پیش از رونمایی رسمی موبایل های جدیدش، تصاویر رسمی پیکسل 2 اکس ال را - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به اشتباه منتشر کرد. این اقدام دقیقاً همان کاری است که اپل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سال گذشته برای آیفون 7 انجام داد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

البته تا این لحظه چندین بار شاهد تصاویر و رندرهای پیکسل 2 اکس ال بوده ایم، اما اکنون خود شرکت سازنده در آپدیت رسمی اپلیکیشن گوگل هوم اقدام به این کار کرده است. حال می توان کاملاً مطمئن بود - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - که برادر بزرگ تر موبایل های امسال اهالی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مانتن ویو با حاشیه های اندک اطراف نمایشگر طراحی و ساخته شده است.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

گفتنیست طبق اخبار موجود، گوگل پیکسل 2 اکس ال به نمایشگر QHD با لبه های خمیده و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده و چیپست اسنپدراگون 835 را درون خود جای داده است. حافظه داخلی این دستگاه - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 64 یا 128 گیگابایت بوده و از درگاه USB-C و E-SIM نیز بهره می - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیرد.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اگرچه تصاویر فاش شده توسط گوگل جزئیات سخت افزاری فوق را تأیید نمی کنند، اما باز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هم - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نقطه ضعفی برای این غول تکنولوژی محسوب می شود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

پوشش زنده دیجیاتو از مراسم معرفی محصولات سخت افزاری جدید گوگل که دقایقی دیگر شروع می گردد را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone