🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38516.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتظار عرضه گلکسی نوت 9 با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را نکشید

با آن که موبایل X20 کمپانی ویوو سرانجام توانست ایده تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را عملی کند، اما به نظر می رسد هنوز مشکلات زیادی در مسیر فراگیر شدن قابلیت مذکور وجود ...

با آن که موبایل X20 کمپانی ویوو سرانجام توانست ایده تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را عملی کند، اما به نظر می رسد هنوز مشکلات زیادی در مسیر فراگیر شدن قابلیت مذکور وجود دارد. از جمله تداخل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عملکرد آن با محافظ صفحه نمایش.

ظاهراً طراحی به اصطلاح «بی نهایت» نمایشگر کهکشانی های جدید سامسونگ نیز مانعی دیگر در سر راه این شرکت برای تعبیه سنسور اثر انگشت در زیر آنها است.

به عبارت دقیق تر، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اگر بخواهیم چنین سنسوری را در زیر نمایشگر نصب کنیم، شفافیت ناکامل پنل های ‌OLED مانع از عملکرد دقیق و قابل اتکای آن خواهد شد. از آن طرف اگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بخواهیم از سنسورهای خازنی مرسوم تر را برای این کار استفاده کنیم مشکل شفافیت حل خواهد شد، اما می بایست آنها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را روی صفحه نمایشگر نصب نماییم که در آن صورت آن را بدون محافظ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قرار داده و به دوام کلی آن آسیب وارد آورده ایم.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

تحلیلگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مشهور مینگ چی کو معتقد است که همین مشکلات فنی مانع از آن خواهد شد تا در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تابستان شاهد عرضه موبایل گلکسی نوت 9 با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر باشیم. او می گوید که عملکرد حسگر مورد استفاده در موبایل X20 ویوو نیز به همین دلایل بدون اشکال نیست. به عنوان مثال نمی توان هیچ گونه لایه محافظی را روی نمایشگر آن نصب نمود.

همین مشکل باعث شده استحکام و پایداری پنل مذکور در شرایط محیطی و حتی آب و هوایی مختلف با چالش رو به رو می شود. کو در این باره می گوید: «سنسورهای اپتیکال، خازنی یا اولترا سونیک هرکدام برتری ها و ضعف هایی دارند که قابل چشم پوشی نیستند. بنابراین گمان نمی کنم که یکی از آنها به این زودی در بازار گسترش یابند.»

یک منبع در درون کمپانی کره ای مدعی شده که متخصصین این شرکت تا سال آینده می توانند بر این مشکلات فائق بیایند.

نتیجه این که انتظار عرضه گلکسی نوت 9 با سنسور تعبیه شده در زیر نمایشگر را نداشته باشید و به احتمال قریب به یقین شاهد جایگیری آن در محلی مشابه با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گلکسی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - S9 پلاس خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone