🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21963.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ترجمه گفتار و تبدیل به متن؛ قابلیت جدید گوگل ترنسلیت برای اندروید ارائه شد

اپلیکیشن اندرویدی گوگل ترنسلیت به حالت رونویسی مجهز شده که امکان ترجمه و تبدیل گفتگوهای طولانی به متن را فراهم می‌کند. گوگل حدود دو ماه قبل برای اولین بار به قابلیت ترجمه آنی گفتار و ...

اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - اندرویدی گوگل ترنسلیت به حالت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - رونویسی مجهز شده که امکان ترجمه و تبدیل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - گفتگوهای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - طولانی به متن را فراهم می‌کند.

گوگل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - حدود دو ماه قبل برای اولین بار به قابلیت ترجمه آنی گفتار و تبدیل آن به نوشتار در اپ ترنسلیت اشاره کرد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - کاربران محصولات اندرویدی با دریافت جدیدترین بروزرسانی اپلیکیشن گوگل ترنسلیت می‌توانند مکالمات را ضبط کرده و سپس آن‌ها را ترجمه و به متن تبدیل کنند. این ویژگی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - که تا اواخر هفته جاری در اختیار تمام کاربران اندرویدی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - قرار می‌گیرد، در ابتدا قادر به پشتیبانی از 8 زبان شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، هندی، پرتغالی، روسی، اسپانیانی و تایلندی است. اگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - گفتگو به یکی از این 8 زبان باشد، می‌توانید آن را به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - یکی دیگر از آن‌ها برگردانید.

با دریافت جدیدترین نسخه اپلیکیشن گوگل ترنسلیت، با لمس آیکون رونویسی که در نزدیکی مرکز رابط کاربری قرار گرفته، می‌توانید به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - این قابلیت دسترسی پیدا کنید. پس از آن باید یک منبع و زبان هدف را انتخاب کنید. در حالی که کاربران می‌توانند سخنرانی‌ها را به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - صورت زنده توسط این اپلیکیشن به زبان دیگری ترجمه و به متن تبدیل کنند، گوگل اعلام کرده این قابلیت زمانی که صدا در یک اتاق ساکت ضبط شده باشد، بهترین عملکرد را خواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - داشت. برای بهره‌مندی از این قابلیت باید به اینترنت وصل باشید چرا که از واحد پردازشی تنسور گوگل استفاده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - می‌کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان

در گذشته شاهد معرفی قابلیت مشابهی برای گوشی‌های پیکسل بودیم. گوگل ویژگی رونویسی زنده را به اپلیکیشن ضبط صدا این گوشی‌های هوشمند اضافه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر قوچان استان خراسان - کرده. این قابلیت در گوشی‌های پیکسل به حالت ترجمه گفتگو‌ها نیز مجهز شده که می‌تواند کلمه، عبارت‌ها و همچنین جملات را ترجمه کند. سخنگوی گوگل اعلام کرده که این ویژگی برای سخنرانی‌های طولانی عملکرد مناسبی ندارد و به همین علت، بروزرسانی جدید گوگل ترنسلیت عرضه شده است.

در حال حاضر این ویژگی به صورت انحصاری در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته، البته گوگل اعلام کرده که در آینده آن برای کاربران محصولات مجهز به سیستم عامل iOS نیز عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone