🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35914.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی TSMC از برنامه های خود برای تولید چیپست های 7 و 5 نانومتری خبر داد

شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان (TSMC) به تازگی اعلام کرده که به مرحله تولید انبوه چیپست های مبتنی بر فناوری 7 نانومتری وارد شده است. این موضوع در حالی است که اینتل دیگر تولید کننده چیپست مطرح جهان ...

شرکت صنایع نیمه‌هادی تایوان (TSMC) به تازگی اعلام کرده که به مرحله تولید انبوه چیپست های مبتنی بر فناوری 7 نانومتری وارد شده است.

این موضوع در حالی است که اینتل دیگر تولید کننده چیپست مطرح - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جهان همچنان با مشکلات ناشی از تولید چیپست های 10 - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نانومتری دست و پنجه نرم می کند.

TSMC در بیست و چهارمین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشست تکنولوژی سالانه خود از فناوری «Wafer-on-Wafer» یا به اختصار «WoW» رونمایی کرده. این فناوری می تواند موجب بهبود کارایی پردازنده های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گرافیکی شود. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مشابه با همین تکنولوژی در تولید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چیپ های DRAM به کار می رود که در آنها از فناوری پشته های عمودی استفاده می شود.

فناوری WoW می تواند تولید چیپست ها با چگالی بیشتر را فراهم کند. به عبارت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیگر اندازه چیپ های مبتنی بر این فناوری کوچکتر خواهد شد. در نهایت سرعت کارکرد چیپ ها افزایش و تأخیر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بین اتصالات داخل آن کاهش خواهد یافت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

TSMC در این رویداد همچنین در مورد فناوری «سیستم بر چیپ های مجتمع» یا «SoICs» توضیحاتی ارائه کرده. بر اساس این تکنولوژی اتصالاتی 10 میکرونی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای اتصال دو قطعه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در چیپست ها تعبیه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می شود. با این حال جزئیات چندانی از این فناوری منتشر نشده. انتظار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می رود SoICs از سال آینده میلادی به کار رود.

کمپانی تایوانی کاربردهای متعددی را از پردازش های مورد نیاز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای اپلیکیشن های موبایل تا محاسبات با عملکرد بالا برای چیپ های بهره مند از این فناوری در نظر گرفته است.

علاوه بر این TSMC از فناوری های 7 نانومتری پلاس (+7nm) رونمایی کرده که قرار است در نیمه اول سال 2019 کار خود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را آغاز کنند. شرکت تایوانی همچنین قصد دارد در سال 2019 تولید مبتنی بر ریسک (تولید بر اساس فناوری هایی که هنوز بسیار جدید هستند و ممکن است - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رویدادهای پیش بینی نشده ای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در طی آن رخ دهد) چیپست ها بر اساس فناوری 5 نانومتری را آغاز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone